Specjalista/ka ds. Obsługi klienta / Zamówień, Zwrotów i Reklamacji

Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. Obsługi klienta / Zamówień, Zwrotów i Reklamacji

Obsługa klienta
Aleja 1 Maja 31/33, Łódź

SUPER MERCHANT SPÓŁKA AKCYJNA

Pełny etat
UoP, UZ
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Szukamy komunikatywnej, zaangażowanej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Specjalista/ka ds. Obsługi Zamówień, Zwrotów i Reklamacji.
W tej roli będziesz odpowiadać za obsługę zamówień, zwrotów i reklamacji oraz bieżący kontakt z klientami poprzez e-mail i platformy marketplace w środowisku e-commerce.

Jeśli lubisz pomagać innym, potrafisz sprawnie organizować swoją pracę i dobrze czujesz się w kontakcie pisemnym to ta oferta jest dla Ciebie!

 

Twoje główne zadania

Obsługa zamówień, zwrotów i reklamacji: kompleksowe prowadzenie spraw — od momentu przyjęcia zgłoszenia po jego finalizację.

Kontakt z klientem:
o bieżąca obsługa klientów poprzez e-mail oraz platformy marketplace,
o udzielanie jasnych, rzeczowych i terminowych odpowiedzi na zgłoszenia.

Obsługa zamówień:
o przyjmowanie i monitorowanie realizacji zamówień,
o koordynacja wysyłek oraz współpraca z magazynem i logistyką.

Współpraca wewnętrzna:
o współpraca z pozostałymi działami w celu sprawnego rozwiązywania zgłoszeń i realizacji zamówień.

Raportowanie:
o przygotowywanie raportów dotyczących zamówień, zwrotów i reklamacji.

 

Czego oczekujemy?

Wiedzy: znajomości przepisów prawa konsumenckiego oraz zasad obsługi reklamacji i zwrotów.

Umiejętności technicznych: dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel lub Google Sheets.

Dokładności: rzetelności i staranności w realizacji powierzonych zadań.

Komunikatywności: łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientami oraz umiejętności tłumaczenia złożonych kwestii w prosty i zrozumiały sposób.

 

Dlaczego warto do nas dołączyć?

• Pracujesz w stabilnej firmie z silnym zapleczem — jesteśmy częścią grupy Base. , co daje bezpieczeństwo i perspektywy rozwoju.
• Otrzymujesz wsparcie merytoryczne i pracujesz w zespole otwartym na nowe pomysły.
• Masz realny wpływ na kształtowanie procesów i organizację pracy.
• Dbamy o dobrostan pracowników — oferujemy możliwość dołączenia do karty sportowej oraz dostęp do platformy MultiLife (konsultacje specjalistyczne, kursy online, wsparcie psychologiczne, aplikacje rozwojowe i wellness).
• Pracujesz według grafiku 5 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00–18:00.

 

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

komunikatywność

customer service

przepisy prawa konsumenckiego

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 18.12.2025

O firmie

SUPER MERCHANT SPÓŁKA AKCYJNA

Jesteśmy zespołem ekspertów pomagających firmom sprzedawać na największych europejskich platformach, takich jak Amazon, eBay, Allegro czy Kaufland. Ułatwiamy im wejście na rynki zagraniczne, biorąc na siebie całą operacy...

Zobacz profil firmy

Specjalista/ka ds. Obsługi klienta / Zamówień, Zwrotów i Reklamacji

Podsumowanie oferty

Specjalista/ka ds. Obsługi klienta / Zamówień, Zwrotów i Reklamacji

Aleja 1 Maja 31/33, Łódź
SUPER MERCHANT SPÓŁKA AKCYJNA
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Super Merchant Spólka Akcyjna z siedzibą w Łodzi, al. 1 maja 31/33/6 (dalej jako "administrator")... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.