Starszy Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu / Senior Marketing Automation Specialist
Domaniewska 48, Warszawa
Super-Pharm
Zakres zadań:
Planowanie i realizacja zautomatyzowanych kampanii marketingowych (e-mail, onsite, push, SMS, app templates) z wykorzystaniem narzędzi Marketing Automation
Segmentacja i personalizacja komunikacji na podstawie danych behawioralnych, transakcyjnych i demograficznych
Budowanie i optymalizacja ścieżki użytkownika oraz scenariuszy automatyzacji w celu zwiększenia zaangażowania i konwersji
Przygotowywanie i testowanie angażujących treści i kreacji graficznych.
Ścisła współpraca z zespołem e-commerce, CRM, Commercial, Digital i Marketing przy przygotowywaniu kampanii marketingowych
Koordynacja współpracy z zespołem IT w celu zapewnienia prawidłowego przepływu danych i integracji systemów wspierających automatyzację marketingu
Analiza efektywności działań (KPI, wskaźniki retencji, konwersji, open rate, CTR) oraz rekomendacja działań optymalizacyjnych
Przygotowywanie raportów i dashboardów wspierających decyzje biznesowe
Monitorowanie trendów i wdrażanie najlepszych praktyk w obszarze Marketing Automation i CRM
Prezentowanie wyników działań Marketing Automation oraz rekomendacji dalszych aktywności zarządowi i kadrze kierowniczej (raporty, prezentacje)
Koordynacja pracy drugiej osoby w Zespole Automatyzacji Marketingu
Wymagania:
Minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu analiz i realizacji zautomatyzowanych kampanii marketingowych
Umiejętność posługiwania się narzędziami Marketing Automation, budowy złożonych scenariuszy, priorytetyzacji i optymalizacji kampanii
Wysokie umiejętności analityczne potrzebne do wyciągania wniosków i przygotowywania rekomendacji
Dbałość o szczegóły i wysoki zmysł estetyczny
Umiejętność prezentowania danych w sposób syntetyczny, jednoznaczny, ułatwiający podejmowanie trafnych decyzji
Doświadczenie we współpracy z wieloma obszarami biznesowymi i dostawcami, umiejętność godzenia potrzeb różnych interesariuszy
Proaktywność, otwartość na innowacje
Dobra organizacja pracy
Dodatkowymi atutami będą:
doświadczenie w obsłudze narzędzia do marketing automation Insider
znajomość SQL umożliwiająca tworzenie prostych zapytań potrzebnych do weryfikacji danych klientów i kampanii
umiejętność tworzenia i edycji prostych raportów w MS Power BI na potrzeby weryfikacji wyników narzędzi MA
Oferujemy:
Możliwość poznania szerokiej perspektywy działania organizacji oraz dostawców współpracujących z Super-Pharm
Realny wpływ na wyniki kampanii promocyjnych dzięki dużej samodzielności w doborze narzędzi
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpraca na podstawie B2B zależnie od preferencji kandtata/ki
Benefity zależne od formy zatrudnienia: dostęp do opieki medycznej, karty Multisport, ubezpieczenia na życie oraz zniżki pracownicze na zakupy w sieci Super-Pharm, dofinansowanie do posiłków w biurze, parking w miarę dostępności miejsc
Pracę w trybie hybrydowym: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie
Starszy Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu / Senior Marketing Automation Specialist
Starszy Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu / Senior Marketing Automation Specialist
Domaniewska 48, Warszawa
Super-Pharm