Performance Marketing Specialist
Marketing

Performance Marketing Specialist

Chorzów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Superauto.pl

Superauto.pl

Superauto.pl to rewolucja na rynku sprzedaży samochodów, umożliwiająca zakup auta bez wychodzenia z domu. Jako pierwsi w Polsce stworzyliśmy w pełni zdalny proces, który pozwala Klientom: wybrać nowe auto dostępne od ręki, skorzystać z najlepszego finansowania i atrakcyjnego ubezpieczenia oraz zdecydować o formie odbioru – z dostawą pod dom włącznie. Jesteśmy ekspertami od finansowania samochodów. Nie tylko dopasujemy najlepszy kredyt czy leasing, ale też dopełnimy wszystkich formalności. Od grudnia 2018 roku jesteśmy częścią Wirtualna Polska Holding S.A. - największego holdingu spółek e-commerce w Polsce.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

język angielski

Google Ads

Facebook Ads

marketing

dobra organizacja pracy

multitasking

Opis stanowiska

Superauto to lider sprzedaży nowych samochodów online oraz największy operator leasingowo-kredytowy w zakresie ich finansowania. To zdobywca 4 miejsca w rankingu Pulsu Biznesu w kategorii e- Gazele biznesu 2020. Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.


Superauto to niepowtarzalna atmosfera pracy i dbałość o swoich pracowników przekładające się bezpośrednio na ich zaangażowanie w pracę, o czym świadczy otrzymanie tytułu Best Employer 2021 w badaniu przeprowadzonym przez międzynarodową firmę Kincentric.


Zakres obowiązków:

  • Tworzenie, planowanie i realizacja kampanii marketingowych dla naszych serwisów internetowych < realizowanych głownie przez powierzchnie reklamowe Google>
  • Zarządzanie wszystkimi docelowymi wynikami i budżetami w ramach celów marketingowych
  • Monitorowanie i optymalizowanie kampanii aby osiągnąć cele biznesowe związanych z jakością i skalą
  • Regularnie tworzenie raportów na temat kluczowych wskaźników (sprzedaży, przychodów) i upewnianie się, że osiągane są kluczowe wskaźniki wydajności i cele


Oczekiwania

  • Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy jako specjalista ds. marketingu efektywnościowego
  • Masz ogromną wiedzę na temat płatnego pozyskiwania oraz tego, jak najlepiej projektować i wdrażać reklamy w różnych kanałach
  • Masz doświadczenie w korzystaniu z narzędzi takich jak Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads
  • Rozumiesz wskaźniki związane z płatnym marketingiem (jednostki sprzedaży, przychody)
  • Posiadasz doskonałe zdolności interpersonalne i organizacyjne
  • Potrafisz zarządzać wieloma terminami, jednocześnie organizując i ustalając priorytety pracy w szybkim środowisku przy niewielkim nadzorze
  • Masz doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej w połączeniu z silnymi zdolnościami prezentacyjnymi
  • Masz doskonałe umiejętności analityczne i silną koncentrację na wynikach biznesowych i efektywności operacyjnej
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim (zarówno w mowie, jak i w piśmie)


Mile widziane:

  • dobra orientacja w tematyce finansowej i/lub motoryzacyjnej (idealnie jeśli masz doświadczenie w pracy w minimum jednym obszarze),
  • znajomość narzędzi takich, jak: Google Analitics
  • zainteresowania trendami w marketingu online


Co oferujemy?

  • budżet szkoleniowy,
  • możliwości rozwoju w różnych obszarach związanych z pracą w branży,
  • 100% wsparcie merytoryczne w realizowanych działaniach,
  • możliwość pracy hybrydowej (1 dzień w tygodniu pracy zdalnej),
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.

Rekomendowane oferty

Przedsiębiorczy Specjalista PPC - zdalnie

Nowa
8 000 - 11 000 PLN/mies.
Kaman Marketing
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
performance marketing
Google Analytics
Nowa