Superauto to lider sprzedaży nowych samochodów online oraz największy operator leasingowo-kredytowy w zakresie ich finansowania. To zdobywca 4 miejsca w rankingu Pulsu Biznesu w kategorii e- Gazele biznesu 2020. Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.
Superauto to niepowtarzalna atmosfera pracy i dbałość o swoich pracowników przekładające się bezpośrednio na ich zaangażowanie w pracę, o czym świadczy otrzymanie tytułu Best Employer 2021 w badaniu przeprowadzonym przez międzynarodową firmę Kincentric.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie, planowanie i realizacja kampanii marketingowych dla naszych serwisów internetowych < realizowanych głownie przez powierzchnie reklamowe Google>
- Zarządzanie wszystkimi docelowymi wynikami i budżetami w ramach celów marketingowych
- Monitorowanie i optymalizowanie kampanii aby osiągnąć cele biznesowe związanych z jakością i skalą
- Regularnie tworzenie raportów na temat kluczowych wskaźników (sprzedaży, przychodów) i upewnianie się, że osiągane są kluczowe wskaźniki wydajności i cele
Oczekiwania
- Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy jako specjalista ds. marketingu efektywnościowego
- Masz ogromną wiedzę na temat płatnego pozyskiwania oraz tego, jak najlepiej projektować i wdrażać reklamy w różnych kanałach
- Masz doświadczenie w korzystaniu z narzędzi takich jak Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads
- Rozumiesz wskaźniki związane z płatnym marketingiem (jednostki sprzedaży, przychody)
- Posiadasz doskonałe zdolności interpersonalne i organizacyjne
- Potrafisz zarządzać wieloma terminami, jednocześnie organizując i ustalając priorytety pracy w szybkim środowisku przy niewielkim nadzorze
- Masz doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej w połączeniu z silnymi zdolnościami prezentacyjnymi
- Masz doskonałe umiejętności analityczne i silną koncentrację na wynikach biznesowych i efektywności operacyjnej
- Biegle posługujesz się językiem angielskim (zarówno w mowie, jak i w piśmie)
Mile widziane:
- dobra orientacja w tematyce finansowej i/lub motoryzacyjnej (idealnie jeśli masz doświadczenie w pracy w minimum jednym obszarze),
- znajomość narzędzi takich, jak: Google Analitics
- zainteresowania trendami w marketingu online
Co oferujemy?
- budżet szkoleniowy,
- możliwości rozwoju w różnych obszarach związanych z pracą w branży,
- 100% wsparcie merytoryczne w realizowanych działaniach,
- możliwość pracy hybrydowej (1 dzień w tygodniu pracy zdalnej),
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.