Zakres obowiązków:
Głównym zadaniem osoby na stanowisku Asystenta ds. Administracji Serwisu jest wsparcie działu Obsługi Klienta oraz zespołu Logistyki. Przykładowe zadania na tym stanowisku:
- Obsługa Recepcji Serwisu oraz Klientów odwiedzających Centrum Serwisowe;
- Kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami Centrum Serwisowego w zakresie logistyki paczek, ale także w razie potrzeby zakresie informowania o usługach oferowanych przez Centrum Serwisowe;
- Zarządzanie przesyłkami firmowymi – wprowadzanie do systemu, wysyłanie odbieranie, transfery wewnętrzne;
- Zarządzanie przesyłkami Klientów – monitoring, nadawanie paczek dla Klientów, odbieranie paczek kurierskich od Klientów;
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie czynności logistycznych.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta (telefonicznej, mailowej i/lub bezpośredniej)
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pełen profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym (w celu obsługi klientów anglojęzycznych);
- Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel); znajomość SAP będzie dodatkowym atutem;
- Elastyczność, dobra organizacja pracy i łatwość we współpracowaniu z zespołem.
- Gotowość do pracy wyłącznie stacjonarnej.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat oraz pakiet benefitów pracowniczych, który może obejmować: ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, kartę sportową, naukę języka angielskiego, system kafeteryjny (środki do wykorzystania np. na bilety do kina, wycieczki, vouchery do sklepów, itd.)
- Elastyczne godziny pracy
- Pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego