Oferty
French Country Manager
Nowa
Sprzedaż

French Country Manager

9 000 - 14 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

manager

skuteczna komunikacja

język francuski

dobra organizacja pracy

komunikatywność

język angielski

odpowiedzialność

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Sylius to rewolucyjna platforma eCommerce, która przenosi granice handlu online na zupełnie nowy poziom. Wśród klientów korzystających z naszego rozwiązania znajdują się takie sklepy internetowe, jak Relais & Chateaux, InterSport czy La Fourche. Jesteśmy jedną z nielicznych firm, która odnosi sukcesy komercjalizując open-source, niezależnie od zewnętrznych inwestorów. Obecnie jesteśmy najpopularniejszą platformą eCommerce we Francji, a nasza rozpoznawalność nieustannie rośnie. Do naszego 100% zdalnego zespołu poszukujemy French Country Managera gotowego do pracy na francuskim rynku, który przeprowadzi osobę zainteresowaną naszym produktem bądź usługami od statusu leada do zadowolonego i usatysfakcjonowanego klienta.


Jeśli nie boisz się wyzwań i nowych doświadczeń, a nawiązywanie kontaktów i pielęgnowanie relacji przychodzi Ci naturalnie, aplikuj - być może to właśnie Ciebie szukamy!


Twoje wynagrodzenie: 9.000 - 14.000 PLN netto/B2B



Czego oczekujemy:

  • Biegłej znajomości języka francuskiego | C1+ oraz języka angielskiego | B2+ - 95% naszej sprzedaży to klienci zagraniczni (Francja, DACH, Benelux).
  • Kilkuletniego, bogatego doświadczenia w sprzedaży lub prowadzeniu partnerstw B2B.
  • Dogłębnej znajomości branży eCommerce, aby móc skutecznie działać w środowisku związanym z handlem elektronicznym.
  • Doświadczenia w procesach sprzedażowych SaaS/oprogramowania, aby posiadać solidne podstawy i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania procesem sprzedaży.
  • Doświadczenia w pracy na CRMach, w szczególności na platformie takiej jak Hubspot, aby móc efektywnie korzystać z narzędzi do zarządzania relacjami z klientami.
  • Umiejętności przeprowadzenia atrakcyjnej demonstracji produktu, aby potrafić przekonać potencjalnych klientów do naszej oferty i wyjaśnić korzyści płynące z naszego produktu lub usługi.
  • Gotowości do podróży do Francji, aby budować relacje biznesowe oraz nawiązywać partnerstwa strategiczne.
  • Empatii i umiejętności pracy w zespole, ponieważ nasza sprzedaż opiera się na współpracy i braku narzuconych celów indywidualnych. Ważne jest, aby umieć słuchać i zrozumieć potrzeby członków zespołu oraz współpracować, tak aby osiągnąć wspólnie zamierzone cele.


Co będziesz robił/a:

  • Doradzał/a klientom oraz partnerom zainteresowanym budową średnich i dużych platform eCommerce we Francji i nie tylko.
  • Kierował/a i rozwijał/a działalność firmy na rynku francuskim, w tym identyfikował/a nowe możliwości biznesowe i strategię ekspansji.
  • Pracował/a w ciągle ewoluującym procesie sprzedażowym (budowanym zespołowo), w ramach którego sprzedajemy licencję, konsultacje oraz szkolenia.
  • Prezentował/a nasze rozwiązanie w kontekście potrzeb klienta (nie robimy cold callingu, cold mailingu, skryptowanych demek)
  • Wdrażał/a w życie nowe inicjatywy biznesowe, które pomogą Syliusowi rosnąć w danym regionie, np. poprzez zawieranie partnerstw z kluczowymi agencjami, dostawcami oprogramowania czy usług dla eCommerce.
  • Reprezentował/a Syliusa podczas lokalnych konferencji oraz przy okazji wywiadów dla magazynów branżowych, itp.
  • Wspierał/a dział marketingowy w bieżących działaniach, które budują wizerunek w danym regionie oraz społeczności.


Co oferujemy:

  • Brak targetów indywidualnych - skupiamy się na współpracy i osiąganiu celów jako zespół. Tworzymy atmosferę, w której każdy może się rozwijać i wspólnie przyczyniać się do sukcesu firmy.
  • Praca w 100% zdalna - oferujemy elastyczność i możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie. Nie musisz martwić się o dojazdy czy ograniczenia geograficzne. Dzięki temu możesz skoncentrować się na efektywnym wykonywaniu swoich obowiązków.
  • Stabilne, długoterminowe zatrudnienie - szukamy osób, które chcą się rozwijać razem z nami na dłuższą metę.
  • Realny wpływ na rozwój całej firmy - przyłączając się do naszego zespołu, będziesz mieć możliwość wniesienia istotnego wkładu w rozwój i kształtowanie strategii firmy. Cenimy kreatywne podejście i innowacyjne pomysły.
  • System prowizyjny - oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia podstawowego oferujemy również system prowizyjny, który motywuje i nagradza Twoje osiągnięcia. Twój sukces przekłada się na korzyść finansową.
  • Sprzęt i potrzebne narzędzia pracy - zapewniamy Ci nie tylko stabilne zatrudnienie, ale także sprzęt i narzędzia niezbędne do skutecznego wykonywania Twoich obowiązków.
  • Brak nadgodzin, terminowe wypłaty, startupowa atmosfera - dbamy o balans między pracą, a życiem prywatnym. Nie oczekujemy od Ciebie nadgodzin, a Twoje wynagrodzenie zawsze jest wypłacane terminowo.
  • 20 dni wolnych - przykładamy dużą wagę do równowagi między pracą, a czasem wolnym, dlatego oferujemy 20 dni płatnego urlopu, abyś mógł/mogła cieszyć się zasłużonym wypoczynkiem.
  • Prywatną opiekę medyczną & kartę Multisport - kondycja firmy zależy od kondycji pracowników, dlatego oferujemy możliwość prywatnej opieki medycznej oraz korzystania z pakietu Multisport.
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
9 000 - 14 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Przestawiciel handlowy

Nowa
Dekorian Home
Białystok
prawo jazdy kat. B
sprzedaż
techniki sprzedaży
Nowa

Sales Manager

Nowa
Cyberlift P.S.A.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
sprzedaż
komunikatywność
Nowa

Sales & Account Manager (all genders)

Nowa
10 000 - 14 000 PLN
Wemolo
Wrocław
sprzedaż
komunikatywność
account manager
Nowa

Sales Executive

Nowa
5 000 - 9 000 PLN
Webmetric
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Nowa

Graphic Designer

Nowa
Partner Center Sp. z o. o.
Łódź
Adobe Illustrator
Grafika
Adobe Photoshop
Nowa