Sylius to rewolucyjna platforma eCommerce, która przenosi granice handlu online na zupełnie nowy poziom. Wśród klientów korzystających z naszego rozwiązania znajdują się takie sklepy internetowe, jak Relais & Chateaux, InterSport czy La Fourche. Jesteśmy jedną z nielicznych firm, która odnosi sukcesy komercjalizując open-source, niezależnie od zewnętrznych inwestorów. Obecnie jesteśmy najpopularniejszą platformą eCommerce we Francji, a nasza rozpoznawalność nieustannie rośnie. Do naszego 100% zdalnego zespołu poszukujemy French Country Managera gotowego do pracy na francuskim rynku, który przeprowadzi osobę zainteresowaną naszym produktem bądź usługami od statusu leada do zadowolonego i usatysfakcjonowanego klienta.
Jeśli nie boisz się wyzwań i nowych doświadczeń, a nawiązywanie kontaktów i pielęgnowanie relacji przychodzi Ci naturalnie, aplikuj - być może to właśnie Ciebie szukamy!
Twoje wynagrodzenie: 9.000 - 14.000 PLN netto/B2B
Czego oczekujemy:
- Biegłej znajomości języka francuskiego | C1+ oraz języka angielskiego | B2+ - 95% naszej sprzedaży to klienci zagraniczni (Francja, DACH, Benelux).
- Kilkuletniego, bogatego doświadczenia w sprzedaży lub prowadzeniu partnerstw B2B.
- Dogłębnej znajomości branży eCommerce, aby móc skutecznie działać w środowisku związanym z handlem elektronicznym.
- Doświadczenia w procesach sprzedażowych SaaS/oprogramowania, aby posiadać solidne podstawy i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania procesem sprzedaży.
- Doświadczenia w pracy na CRMach, w szczególności na platformie takiej jak Hubspot, aby móc efektywnie korzystać z narzędzi do zarządzania relacjami z klientami.
- Umiejętności przeprowadzenia atrakcyjnej demonstracji produktu, aby potrafić przekonać potencjalnych klientów do naszej oferty i wyjaśnić korzyści płynące z naszego produktu lub usługi.
- Gotowości do podróży do Francji, aby budować relacje biznesowe oraz nawiązywać partnerstwa strategiczne.
- Empatii i umiejętności pracy w zespole, ponieważ nasza sprzedaż opiera się na współpracy i braku narzuconych celów indywidualnych. Ważne jest, aby umieć słuchać i zrozumieć potrzeby członków zespołu oraz współpracować, tak aby osiągnąć wspólnie zamierzone cele.
Co będziesz robił/a:
- Doradzał/a klientom oraz partnerom zainteresowanym budową średnich i dużych platform eCommerce we Francji i nie tylko.
- Kierował/a i rozwijał/a działalność firmy na rynku francuskim, w tym identyfikował/a nowe możliwości biznesowe i strategię ekspansji.
- Pracował/a w ciągle ewoluującym procesie sprzedażowym (budowanym zespołowo), w ramach którego sprzedajemy licencję, konsultacje oraz szkolenia.
- Prezentował/a nasze rozwiązanie w kontekście potrzeb klienta (nie robimy cold callingu, cold mailingu, skryptowanych demek)
- Wdrażał/a w życie nowe inicjatywy biznesowe, które pomogą Syliusowi rosnąć w danym regionie, np. poprzez zawieranie partnerstw z kluczowymi agencjami, dostawcami oprogramowania czy usług dla eCommerce.
- Reprezentował/a Syliusa podczas lokalnych konferencji oraz przy okazji wywiadów dla magazynów branżowych, itp.
- Wspierał/a dział marketingowy w bieżących działaniach, które budują wizerunek w danym regionie oraz społeczności.
Co oferujemy:
-
Brak targetów indywidualnych - skupiamy się na współpracy i osiąganiu celów jako zespół. Tworzymy atmosferę, w której każdy może się rozwijać i wspólnie przyczyniać się do sukcesu firmy.
-
Praca w 100% zdalna - oferujemy elastyczność i możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie. Nie musisz martwić się o dojazdy czy ograniczenia geograficzne. Dzięki temu możesz skoncentrować się na efektywnym wykonywaniu swoich obowiązków.
-
Stabilne, długoterminowe zatrudnienie - szukamy osób, które chcą się rozwijać razem z nami na dłuższą metę.
-
Realny wpływ na rozwój całej firmy - przyłączając się do naszego zespołu, będziesz mieć możliwość wniesienia istotnego wkładu w rozwój i kształtowanie strategii firmy. Cenimy kreatywne podejście i innowacyjne pomysły.
-
System prowizyjny - oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia podstawowego oferujemy również system prowizyjny, który motywuje i nagradza Twoje osiągnięcia. Twój sukces przekłada się na korzyść finansową.
-
Sprzęt i potrzebne narzędzia pracy - zapewniamy Ci nie tylko stabilne zatrudnienie, ale także sprzęt i narzędzia niezbędne do skutecznego wykonywania Twoich obowiązków.
-
Brak nadgodzin, terminowe wypłaty, startupowa atmosfera - dbamy o balans między pracą, a życiem prywatnym. Nie oczekujemy od Ciebie nadgodzin, a Twoje wynagrodzenie zawsze jest wypłacane terminowo.
-
20 dni wolnych - przykładamy dużą wagę do równowagi między pracą, a czasem wolnym, dlatego oferujemy 20 dni płatnego urlopu, abyś mógł/mogła cieszyć się zasłużonym wypoczynkiem.
-
Prywatną opiekę medyczną & kartę Multisport - kondycja firmy zależy od kondycji pracowników, dlatego oferujemy możliwość prywatnej opieki medycznej oraz korzystania z pakietu Multisport.