W Symetrii badamy, projektujemy, konsultujemy, ulepszamy, iterujemy… I to z największymi graczami na rynku - polskim i zagranicznym - od największych banków i operatorów płatności po dostawców mediów oraz e-commerce.
Mamy ponad 20-letnie doświadczenie i rozwijamy się dalej, dlatego aktualnie poszukujemy doświadczonego badacza / doświadczonej badaczki.
Jeśli uważasz, że klientocentryczność, regularne zdobywanie wiedzy o potrzebach użytkowników i testowanie założeń, a nie przyjmowanie ich jako pewnik, to dobra droga do budowania produktów cyfrowych (i nie tylko) – dołącz do nas!
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Wspieranie klientów, którzy chcą jeszcze szybciej, pewniej i skuteczniej rozwijać swoje produkty i usługi (nie tylko te cyfrowe)
- Projektowanie narzędzi badawczych do badań ilościowych i jakościowych
- Planowanie, realizacja i analiza badań (ilościowych i jakościowych) - UXowych, ale także marketingowych
- Samodzielne prowadzenie analiz statystycznych
- Aktywne poszukiwanie nowych metod badawczych i sposobów na ciągłe poprawianie i usprawnianie procesu badawczego
- Proponowanie praktycznych i konkretnych rekomendacji na podstawie badań
- Prowadzenie warsztatów, spotkań roboczych
Twoje umiejętności i doświadczenie:
- Masz minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu badań ilościowych (obowiązkowo) i jakościowych (opcjonalnie): badań rynku i/lub marketingowych i/lub społecznych i/lub UX
- Biegle korzystasz z programów SPSS, Excel lub podobne
- Myślisz analitycznie i wyciągasz wnioski na podstawie danych
- Komunikatywność i swoboda w pracy zespołowej nie są Ci obce
- Jesteś na bieżąco z nowymi technologiami, ale nie jesteś bezrefleksyjnym entuzjastą/entuzjastką
- Płynnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2)
- Mile widziane wykształcenie związane z badaniami lub UX
- Doświadczenie w realizacji audytów WCAG i/lub badań z osobami z niepełnosprawnościami będzie dodatkowym atutem
Nasza oferta:
- Wynagrodzenie: 10-13 tys. PLN netto +VAT (B2B)
- Płatny urlop 26 dni w roku
- Bezpłatny udział w szkoleniach i wydarzeniach organizowanych przez Symetria Academy (w tym Certyfikat UX-PM)
- Multisport Plus lub ubezpieczenie medyczne Allianz (a po roku pracy obydwa benefity gratis)
- Praca hybrydowa (widzimy się w biurze w Poznaniu 1-2 razy w miesiącu, zdarzają się też badania stacjonarne/w terenie)
- Przejrzysta ścieżka rozwoju kompetencji i regularne feedbacki
- Lekcje języka angielskiego
- Udział w spotkaniach i imprezach integracyjnych
- Możliwość zdobycia doświadczenia w branży w jednej z wiodących agencji UX w Polsce
Jak wygląda praca w Symetrii?
Każdy projekt badawczy realizujemy w min. 2 osobowych zespołach. Prowadzimy badania eksploracyjne i ewaluacyjne. Pracujemy z klientami, a nie dla klientów.
Zobacz, co ciekawego robiliśmy:
Badania kas samoobsługowych https://symetria.pl/case-study/kasy-samoobslugowe-przyszlosci/
Badania BLIK https://symetria.pl/case-study/jeszcze-latwiejsze-platnosci-mobilne/
Badania chatbota https://symetria.pl/case-study/chatbot-interfejs-przyjazny-dla-uzytkownika/
Dzięki temu, że należymy do UXAlliance https://www.uxalliance.com/ realizujemy projekty badawcze dla zagranicznych klientów, jak Google, Spotify, czy Facebook https://symetria.pl/case-study/badania-jezyka-komunikacji/
Chcesz poznać nas trochę lepiej? Zapraszamy na naszą stronę internetową https://symetria.pl/