Posiadasz wiedzę techniczną? Chcesz wzbogacić swoje doświadczenie o pracę w profesjonalnym dziale wsparcia firmy z branży IT?
Mamy dla Ciebie świetną okazję do podniesienia swoich kwalifikacji i nauczenia się czegoś nowego!
Twój zakres obowiązków:
-udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia Handel, Symfonia eDokumenty i Symfonia KSeF - zgłoszenia telefoniczne, czat, zgłoszenia online
-diagnozy baz danych
-zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji
Nasze wymagania:
-dobra znajomość jednego z silników baz danych SQL
-podstawowa znajomość zagadnień związanych z VPN
-znajomość systemów operacyjnych Microsoft, macOS, Linux
-podstawowa znajomość środowisk wirtualnych Azure, AWS
-obsługa komputera oraz pakietu MS Office
-znajomość podstawowych zagadnień z zakresu handlu, obsługi magazynu i/lub obiegu dokumentów
-umiejętność analitycznego myślenia
-postawa zorientowana na klienta, wysoka kultura osobista
-umiejętność pracy w zespole
-umiejętność pracy pod presją czasu
-otwartość na nowe zagadnienia, chęci do poszerzania wiedzy
Mile widziane:
-doświadczenie w pomocy Klientom przez telefon / online
-znajomość przepisów z zakresu handlu, gospodarki magazynowej
-znajomość programów i/lub aplikacji do obsługi procesów handlowych i/lub obiegu dokumentów
-doświadczenie w pracy z programem Symfonia Handel, Symfonia eDokumenty, Symfonia Obieg Dokumentów lub rozwiązaniami mobilnymi
Rekomendowane oferty