Zakres obowiązków
Identyfikacja i pozyskiwanie nowych potencjalnych klientów poprzez różne kanały (cold calling, networking, media społecznościowe, kampanie marketingowe)
Rozwijanie i pielęgnowanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez systematyczny kontakt
Przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi oraz aktualymi klientami i przekazywanie leadów do zespołu sprzedażowego
Współpraca z działem marketingu przy tworzeniu materiałów promocyjnych i kampanii generujących leady
Monitorowanie i raportowanie efektywności działań związanych z generowaniem leadów
Śledzenie trendów rynkowych i analiza działań konkurencji
Wymagania
Minimum 2-3 lata doświadczenia w generowaniu leadów lub sprzedaży B2B
Umiejętność nawiązywania i budowania relacji biznesowych
Doskonałe zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
Samodzielność, inicjatywa i zorientowanie na realizację celów
Biegła znajomość narzędzi pakietu MS Office oraz systemów CRM
Mile widziane
Znajomość rynku oprogramowania ERP i rozwiązań do zarządzania przedsiębiorstwem
Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań SaaS (Software as a Service)
Wiedza z zakresu funkcjonowania obszaru finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego w przedsiębiorstwach
Znajomość procesów biznesowych w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem
Doświadczenie w pracy z systemem SalesForce
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Znajomość technik sprzedażowych Sandlera
Co oferujemy?
ubezpieczenie na życie
dodatkowe 5 dni płatnego urlopu na wolontariat
nagroda za 14-dniowy urlop (UoP)
dofinansowanie do Multisport
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Enel-Med)
dostęp do platformy wellbee.pl
program poleceń dla pracowników
Rekomendowane oferty