- Koordynacja procesu Go2Market przy wdrażaniu One Portal w europejskich krajach Grupy Deutsche Telekom
- Współpraca z zespołami lokalnymi w poszczególnych krajach i zespołem centralnym (product ownerzy, marketing, sprzedaż, IT, customer operations)
- Uzgadnianie zakresu wdrożeń, podejścia do migracji oraz sposobu komunikacji do klientów w poszczególnych krajach, a także identyfikowanie potencjalnych ryzyk wdrożeniowych i proponowanie działań naprawczych we współpracy z lokalnymi i centralnymi zespołami.
- Organizacja i koordynacja testów, szkoleń i materiałów onboardingowych, a także współtworzenie treści i komunikatów wspierających działania marketingowe w poszczególnych krajach.
- Dbanie o jakość doświadczenia klienta na każdym etapie wdrożenia
- Gromadzenie feedbacku z rynków oraz przekładanie go na konkretne rekomendacje dla zespołu produktowego
- Monitorowanie efektywności wdrożeń oraz poziomu adopcji platformy po uruchomieniu, w tym analiza ścieżki klienta (customer journey) w poszczególnych krajach i rekomendowanie usprawnień zwiększających zaangażowanie użytkowników.
- Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze eCommerce B2B, digital product lub marketingu Go2Market
- Doświadczenie w pracy z klientami biznesowymi i w środowisku międzynarodowym
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
- Umiejętność zarządzania złożonymi projektami oraz koordynowania działań między zespołami
- Znajomość narzędzi takich jak Jira, Confluence, MS Teams
Twórz z nami przyszłość cyfrowej obsługi klientów biznesowych!
W T-Mobile Polska budujemy One Portal - nowoczesną, globalną platformę eCommerce i samoobsługi dla klientów biznesowych w ramach Grupy Deutsche Telekom w Europie. Szukamy osoby, która wzmocni nasz zespół jako Go2Market Expert i odegra kluczową rolę w ekspansji portalu na nowe rynki.