Asystent/ka ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Nowa

Asystent/ka ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Warszawa
6 000 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Canva

Proaktywność

samodzielność

Opis stanowiska

Nasz klient to prężnie rozwijająca się firma szkoleniowo-doradcza z siedzibą w Warszawie, specjalizująca się w efektywnym zarządzaniu projektami. Od lat wspiera firmy i organizacje w osiąganiu celów biznesowych poprzez innowacyjne szkolenia, doradztwo oraz dedykowane wdrożenia metodyk projektowych. Ich misją jest pomaganie ludziom i zespołom w skutecznym realizowaniu projektów – od konceptu aż po wypracowanie mierzalnych rezultatów.


Jeśli chcesz rozwijać się w miejscu, w którym:

  • Stawia się na rozwój i wiedzę – zespół dzieli się doświadczeniem w ramach autorskiej metodyki i stale podnosi swoje kompetencje,
  • Wspiera się w działaniach – ceni pracę zespołową, otwartą komunikację oraz pomysły, które usprawniają codzienną działalność,
  • Docenia się innowacyjność i zaangażowanie – zachęca do testowania nowych rozwiązań i aktywnego uczestnictwa w projektach u klientów,

to zapraszamy do sprawdzenia poniższej oferty pracy!


Poszukiwany/a jest Asystent/ka, która obejmie zadania związane z obsługą klienta (B2B i B2C), logistykę wydarzeń i administrację.


Opis zadań

  • Organizacja spotkań i szkoleń (ustalanie terminów, rezerwacja hoteli, przygotowanie materiałów, certyfikatów itp.).
  • Obsługa sklepu internetowego i wysyłek produktów (książek, pakietów).
  • Zarządzanie mailingiem, publikowanie postów na LinkedIn oraz ewentualnie innych platformach.
  • Prace administracyjne i logistyczne.
  • Wsparcie w podstawowej edycji grafiki (Canva lub inne programy graficzne).
  • Umiejętność korzystania z narzędzi jak Excel, Asana, ClickUp, GetResponse, Camtasia (lub inne do montażu video).


Wymagania

  • Samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność analizowania różnych scenariuszy przy wykonywaniu zadań.
  • Proaktywność w działaniu.
  • Sprawne korzystanie z technologii i narzędzi cyfrowych.
  • Dojrzałość biznesowa. 
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. 


Oferta

  • Dostęp do wiedzy w zakresie Project Managementu.
  • Po wdrożeniu praca głównie zdalna - spotkania na miejscu z zespołem raz w miesiącu. 
  • Realny wpływ na rozwój firmy w tym możliwość realizacji własnych pomysłów.
  • Praca w zespole, który daje wolną rękę. 


6 000 - 8 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Customer Service Specialist with Foreign Language (hybrid/remote)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Katowice
angielski
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
Capita
Kraków
język niemiecki
Nowa

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Nowa
6 000 - 10 000 PLN/mies.
Clever Frame Sp. z o.o.
Wrocław
B2B
budowanie relacji biznesowych
obsługa klienta
Nowa

Senior Technical Support Specialist

Nowa
CCC Group
Warszawa
analiza
Microsoft Office Excel
e-commerce
Nowa

Biuro Obsługi Klienta / Kosztorysant/ka

Nowa
ESE Kabiny Systemowe
Łaziska Górne
Microsoft Office
obsługa klienta
rysunek techniczny
Nowa