Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Wrocław
6 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

B2B

obsługa klienta

budowanie relacji biznesowych

Opis stanowiska

Clever Frame to producent i dystrybutor modułowych systemów wystawienniczych. Dostarczamy najciekawsze i najnowocześniejsze stoiska na targi, eventy i konferencje, zapewniając przy tym najwyższą jakość i funkcjonalność. Naszą ofertę wyróżniają niestandardowe, opatentowane koncepcje, nad którymi czuwa sztab specjalistów – doświadczonych projektantów, technologów, managerów oraz doradców klienta. Nasza organizacja stawia na rozwój, elastyczność oraz współpracę, co czyni nas dobrym miejscem dla osób, które pragną zdobywać doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności w stabilnym środowisku.


Twój zakres obowiązków:

  • W Dziale Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiadać za badanie potrzeb Klientów podczas rozmów telefonicznych oraz wizyt na targach, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
  • Twoim głównym celem będzie zachęcanie do zapoznania się z naszą ofertą produktową.
  • Podczas wyjazdów będziesz nawiązywać nowe kontakty biznesowe, prezentując nasze produkty oraz zostawiając materiały marketingowe na stoiskach targowych.
  • W ramach Twoich obowiązków będziesz obsługiwać zarówno małe i średnie firmy, jak i duże, uznane marki.
  • Do Twoich zadań będzie również należało budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz rozwijanie współpracy z Klientami poprzez umawianie spotkań dla Przedstawicieli Handlowych i wysyłkę materiałów marketingowych do Klientów.


Nasze wymagania:

  • Doświadczenia - szukamy osób, które posiadają doświadczenie w kontakcie telefonicznym i obsłudze Klienta np.: w Biurze Obsługi Klienta, windykacji, call center, umawianiu spotkań.
  • Elastyczności i dyspozycyjności - średnio w ciągu miesiąca odbywamy 2 jednodniowe wyjazdy służbowe, więc jeśli ciągła praca za biurkiem nie jest dla Ciebie to idealnie się składa!
  • Umiejętności pracy zespołowej - współpracujemy z ludźmi kreatywnymi i lubiącymi angażować się w różne ciekawe projekty zespołowe, dlatego ważne jest dla nas aby potrafić efektywnie współdziałać z innymi, dzielić się pomysłami i aktywnie uczestniczyć w realizacji wspólnych celów.
  • Cenimy również samodzielność i przejmowanie inicjatywy, to Ty decydujesz w jaki sposób zbudujesz relację ze swoimi Klientami.
  • W codziennej pracy korzystamy z pakietu Microsoft Office, dlatego oczekujemy, że jego podstawy nie będą dla Ciebie tajemnicą.


To oferujemy:

  • System wynagrodzeń opierający się na podstawie oraz premii, która składa się z 3 parametrów, dzięki czemu masz realny wpływ na swoje wynagrodzenie.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Partnerską współpracę opartą na wzajemnym szacunku, zaufaniu oraz odpowiedzialnym podejściu do zadań.
  • Samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów - stawiamy na kreatywność, autonomię w działaniu oraz możliwość wykorzystywania swoich kompetencji.
  • Onboarding prowadzony przez dedykowanego buddy'ego, który będzie Cię wspierał w podróży po organizacji oraz pomoże Ci odnaleźć się w nowym środowisku zawodowym i produktowym.
  • Wsparcie merytoryczne oraz szkolenia prowadzone przez dedykowanego Trenera Sprzedaży.
  • Stabilne wynagrodzenie oparte na umowie o pracę.
  • W piątek kończymy szybciej! pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16:30, a w piątki 8-14:00.
  • Brak dress code'u
6 000 - 10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Nowa
7 100 - 9 100 PLN/mies.
Transcom Worldwide Poland
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa