• Oferty
  • Wszystkie ofertyPiotrków TrybunalskiPraca biurowaCustomer Service Team Leader
    Customer Service Team Leader
    Praca biurowa
    Talent Flow

    Customer Service Team Leader

    2 028 - 2 788 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    zarządzanie zespołem

    język angielski

    komunikatywność

    Mile widziane

    otwartość

    Call center

    zarządzanie sprzedażą

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Do struktur naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Team Leadera, której celem będzie rozbudowa efektywnego i dobrze zorganizowanego zespołu obsługi klienta, działającego zgodnie z wysokimi standardami jakości. Dział dynamicznie się rozwija, dlatego zespół potrzebuje doświadczonego lidera, który pomoże w realizacji codziennych zadań i osiąganiu wyznaczonych celów.

    Praca jest w systemie hybrydowym (biuro znajduje się w Radomsku), firma oferuje rozbudowany system benefitowy i perspektywę do dalszego rozwoju w organizacji. Jeśli dobrze odnajdujesz się w roli managerskiej i chciałbyś dalej podnosić swoje kompetencje to prześlij na swoje CV!

     

    Opis zadań

    • Zarządzanie zespołem składającym się z 7 pracowników, zapewniając osiąganie wyznaczonych celów operacyjnych i sprzedażowych
    • Nadzorowanie codziennych zadań związanych z obsługą klienta, w tym rozwiązywanie problemów i udzielanie wsparcia klientom
    • Monitorowanie wskaźników wydajności zespołu i podejmowanie działań mających na celu optymalizację procesów obsługi klienta
    • Współpraca z wewnętrznymi działami, takimi jak sprzedaż, logistyka, B2B oraz zespołami międzynarodowymi
    • Prowadzenie szkoleń i coaching dla zespołu w celu podnoszenia kwalifikacji i jakości obsługi
    • Analiza i raportowanie wyników i współpraca z kierownictwem działu w zakresie realizacji strategii działu

    Wymagania

    • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku liderskim, najlepiej w dziale obsługi klienta
    • Umiejętność zarządzania zespołem i znajomość metod motywowania zespołu 
    • Proaktywność, komunikatywność oraz gotowość do podejmowania szybkich decyzji w dynamicznym środowisku
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2)

    Oferta

    • Możliwość pracy w trybie hybrydowym (2 dni w tygodniu HO)
    • Udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych
    • Atrakcyjne benefity, w tym prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego NNW oraz świadczenia świąteczne
    • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów pracy, takich jak system reklamacji online oraz wewnętrzny intranet
    • Rabaty na produkty oferowane przez firmę i jej spółki partnerskie
    • Przyjazną atmosferę pracy, opartą na wzajemnej współpracy i wsparciu, a także możliwość uczestnictwa w firmowych inicjatywach, takich jak klub biegacza czy kącik biblioteczny


    2 028 - 2 788 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Office Coordinator

    Nowa
    Baselinker
    Warszawa
    multitasking
    dobra organizacja pracy
    priorytetyzacja
    Nowa

    Młodszy/a Specjalista/tka ds. Wprowadzania Danych

    Nowa
    Benefit Systems SA
    Warszawa
    Microsoft Office Excel
    Nowa

    Pracownik biurowy

    Nowa
    ARENART
    Warszawa
    Enova365
    customer service
    B2B
    Nowa

    Operations Assistant

    Nowa
    ENYO
    Warszawa
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    PowerPoint
    Nowa

    Starszy specjalista ds. regulacyjnych

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Rumia
    język angielski
    Nowa