Nasz klient to mała, sprawnie działająca firmą szkoleniowo-doradcza działającą w obszarze Zarządzania Projektami. Mają zaplanowaną strategię, wiedzą, co działa, posiadają bazę treści, systemy i procedury. My wspieramy naszego Klienta w poszukiwaniu kogoś, kto będzie nad nimi czuwać. Szukamy osoby, która zacznie od egzekucji, a potem dołoży swoją kreatywność.
Jeśli powyższy opis brzmi interesująco zachęcamy do zapoznania się szerzej z ofertą pracy na stanowisku E-Commerce Marketing Specialist.
- Organizacja kampanii marketingowych – będziesz odpowiedzialny/a za planowanie, egzekucję oraz monitoring (z użyciem GetResponse lub podobnego systemu).
-
Mailingi & newslettery – do Twojego zakresu zadań będzie należało pisanie, segmentacja, automatyzacje, praca na listach.
- Tworzenie contentu i copywriting – będziesz tworzyć treści na Social Media, do mailingów, na stronę i/lub opisywał produkty.
- Prowadzenie SoMe (obecność na LinkedIn i YouTube) – w to wchodzi publikacja, montaż filmów zgodnie z ustalonym schematem, tworzenie miniatur, prowadzenie kanałów.
- Aktualizacja strony internetowej (Wordpress) – odpowiedzialność za aktualizację treści, tworzenie landing page, opisy produktów, opieka nad sklepem.
- Koordynacja działań we współpracy m.in. ze specjalistą SEO, konsultantami technicznymi.
-
Doświadczenie w marketingu online w małej/średniej firmie - świadczącej usługi B2B (min. 2-3 lata)
- Posiadanie kompetencji w zakresie przeprowadzana skutecznych kampanii mailingowych jest warunkiem koniecznym
- Znajomość następujących programów: GetResponse / Asana / Camtasia / StreamYard / WordPress / Canva – lub szybka umiejętność nauczenia się pracy z nimi.
- Zrozumienie związku działań marketingowych ze sprzedażą.
- Miks samodzielności i odpowiedzialności – czyli pracujesz tak, jakby to był Twój projekt.
- Umiejętność komunikacji – zadawanie pytań, wyciąganie informacji z zespołu, asertywność, otwartość na feedback.
- Dużo autonomii – przejmiesz kawałek marketingowego świata i to Ty będziesz za niego odpowiedzialny/a.
- Wsparcie merytoryczne – jesteśmy obecni, dzielimy się wiedzą i mamy przygotowane szkolenia i bazy materiałów.
- Możliwość rozwoju – jeśli chcesz, z czasem możesz budować większe rzeczy: B2C, społeczność, obecność w innych SoMe, działania międzynarodowe.
- Docelowo pracę zdalną - wspólne spotkania max. kilka razy w miesiącu.