Kierownik Serwisu Blacharsko Lakierniczego
Nowa
Logistyka

Kierownik Serwisu Blacharsko Lakierniczego

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

kosztorysowanie

zarządzanie zespołem

zarządzanie sprzedażą

magazyn

zarządzanie budżetem

serwis

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Poszukujemy doświadczonego Kierownika Serwisu Blacharsko-Lakierniczego z technicznym zacięciem, praktyką w zarządzaniu serwisem pojazdów ciężarowych oraz umiejętnościami budowania relacji z klientami B2B. Pełne wsparcie w relokacji!


Samodzielne stanowisko z realnym wpływem na rozwój największego serwisu w Europie Środkowo-Wschodniej. Raportowanie do Zarządu. Praca w zachodniej części województwa dolnośląskiego.


Twój zakres obowiązków

 

  • Rozwój serwisu i sprzedaży usług blacharsko-lakierniczych.
  • Zarządzanie procesami realizacji napraw powypadkowych.
  • Nadzór nad stanem urządzeń i instalacji technicznych serwisu.
  • Współudział w tworzeniu planów rozwojowych, budżetów oraz projektów usprawniających efektywność i jakość pracy serwisu.
  • Zarządzanie podległym zespołem – organizacja pracy, rozwój kompetencji i motywowanie pracowników.
  • Zarządzanie magazynem części zamiennych i materiałów lakierniczych.
  • Kontrola nad procesami kosztorysowania, rozliczania napraw oraz monitorowanie rentowności usług.
  • Raportowanie bezpośrednio do Prezesa firmy.


Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie techniczne średnie – mile widziane wyższe.
  • Doświadczenie branżowe i poparte praktyką zawodową w Serwisie Blacharsko- Lakierniczym na stanowisku kierowniczym.
  • Orientacja na wynik i rozwój oddziału.
  • Orientacja na klienta B2B i umiejętności komunikacyjne.
  • Znajomość rynku materiałów lakierniczych i części do napraw powypadkowych.
  • Znajomość programów do kosztorysowania napraw powypadkowych.



Pracodawca oferuje

  • Możliwość pracy w nowoczesnym, autoryzowanym doskonale wyposażonym serwisie;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: szczegóły omawiane podczas pierwszego kontaktu;
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie;
  • Rabat na paliwo w ramach własnej sieci stacji paliw;
  • Rabat pracowniczy na posiłki z oferty gastronomicznej własnej sieci restauracji;
  • Realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój serwisu;
  • Możliwość awansu zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie;
  • Sprawny proces rekrutacyjny;
  • Pełne wsparcie w relokacji we wszystkich jego aspektach.
  • Wynagrodzenie, jak i inne wartościowe benefity zostaną omówione podczas pierwszej rozmowy telefonicznej;
  • Umowa o pracę / kontrakt B2B - w zależności od preferencji Kandydata.

Rekomendowane oferty

Sap Consultant LE/WM/EWM

Nowa
14 000 - 18 000 PLN/mies.
Antal
Wrocław
ABAP
SAP LE
SAP
Nowa