Poszukujemy doświadczonego Kierownika Serwisu Blacharsko-Lakierniczego z technicznym zacięciem, praktyką w zarządzaniu serwisem pojazdów ciężarowych oraz umiejętnościami budowania relacji z klientami B2B. Pełne wsparcie w relokacji!
Samodzielne stanowisko z realnym wpływem na rozwój największego serwisu w Europie Środkowo-Wschodniej. Raportowanie do Zarządu. Praca w zachodniej części województwa dolnośląskiego.
Twój zakres obowiązków
- Rozwój serwisu i sprzedaży usług blacharsko-lakierniczych.
- Zarządzanie procesami realizacji napraw powypadkowych.
- Nadzór nad stanem urządzeń i instalacji technicznych serwisu.
- Współudział w tworzeniu planów rozwojowych, budżetów oraz projektów usprawniających efektywność i jakość pracy serwisu.
- Zarządzanie podległym zespołem – organizacja pracy, rozwój kompetencji i motywowanie pracowników.
- Zarządzanie magazynem części zamiennych i materiałów lakierniczych.
- Kontrola nad procesami kosztorysowania, rozliczania napraw oraz monitorowanie rentowności usług.
- Raportowanie bezpośrednio do Prezesa firmy.
Wymagania pracodawcy
- Wykształcenie techniczne średnie – mile widziane wyższe.
- Doświadczenie branżowe i poparte praktyką zawodową w Serwisie Blacharsko- Lakierniczym na stanowisku kierowniczym.
- Orientacja na wynik i rozwój oddziału.
- Orientacja na klienta B2B i umiejętności komunikacyjne.
- Znajomość rynku materiałów lakierniczych i części do napraw powypadkowych.
- Znajomość programów do kosztorysowania napraw powypadkowych.
Pracodawca oferuje
- Możliwość pracy w nowoczesnym, autoryzowanym doskonale wyposażonym serwisie;
- Atrakcyjne wynagrodzenie: szczegóły omawiane podczas pierwszego kontaktu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie;
- Rabat na paliwo w ramach własnej sieci stacji paliw;
- Rabat pracowniczy na posiłki z oferty gastronomicznej własnej sieci restauracji;
- Realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój serwisu;
- Możliwość awansu zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie;
- Sprawny proces rekrutacyjny;
- Pełne wsparcie w relokacji we wszystkich jego aspektach.
- Wynagrodzenie, jak i inne wartościowe benefity zostaną omówione podczas pierwszej rozmowy telefonicznej;
- Umowa o pracę / kontrakt B2B - w zależności od preferencji Kandydata.