Centrum, Warszawa
Talent Hills
Opis oferty:
Dla naszego wieloletniego partnera – jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm w branży High-Tech na świecie – poszukujemy osoby na stanowisko
Receptionist / Office Administration Assistant.
Szukamy osoby komunikatywnej i reprezentacyjnej, która z łatwością odnajduje się w pracy z ludźmi i dba o wysoki standard obsługi.
Jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista, pozytywne nastawienie i chcesz pracować w prestiżowym, międzynarodowym środowisku – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Wymagania:
Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office),
Umiejętności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów.
Obowiązki:
Zarządzanie recepcją (przyjmowanie gości, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentów
wewnętrznych),
Zarządzanie salonem pokazowym– system rezerwacji, współpraca z project managerem, koordynacja spotkań,
Koordynacja logistyczna wydarzeń odbywających się na piętrze konferencyjnym,
Przygotowywanie zamówień biurowych,
Koordynowanie pracy personelu sprzątającego,
Zapewnienie właściwego stanu technicznego i czystości przestrzeni biurowych,
Wsparcie w bieżących zadaniach zespołu administracyjnego.
Korzyści:
Atrakcyjne możliwości rozwoju w międzynarodowych środowisku,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w tym nastawienie na współpracę długofalową,
Szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa, zniżki do kin/teatrów, abonament sportowy, dofinansowanie do kursów i szkoleń, również językowych,
Praca w godzinach biurowych (9-17, pon-pt) w nowoczesnym biurze z widokiem na centrum Warszawy.