Oferty
Manager Działu Rekrutacji i Szkoleń
HR

Manager Działu Rekrutacji i Szkoleń

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

rekrutacja

zarządzanie zespołem

zarządzanie projektami

HR

prawo pracy

szkolenia HR

Opis stanowiska

Tarczyński S.A.

Jesteśmy innowacyjnym producentem wysokiej jakości wędlin, parówek i przekąsek białkowych, a także najpopularniejszą wśród konsumentów marką kabanosów w Polsce, z ponad 78% udziałem rynkowym w tej kategorii.

Nasze zakłady produkcyjne w Ujeźdźcu Małym (Dolnośląskie), Sowach (Wielkopolskie) oraz w Bielsku Białej (Śląskie) zapewniają, że nasze produkty eksportowane są obecnie do 30 krajów świata na 3 kontynentach, w tym m.in. USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii, czy Azji.

Od ponad 30 lat realizujemy misję naszej rodzinnej firmy, którą jest inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, w myśl idei – JESZ LEPIEJ, ŻYJESZ LEPIEJ.


Twój zakres obowiązków

  • wsparcie w budowaniu zespołów, poprzez realizację strategii HR i zgodnie z aktualnymi wytycznymi i potrzebami biznesu
  • tworzenie narzędzi i procedur w zakresie rekrutacji, wdrożeń, szkoleń i rozwoju pracowników oraz innych miękkich obszarów HR
  • monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań rozwojowych
  • wsparcie w strategicznych aspektach HR, szczególnie w obszarze planowania zasobów, zarządzania wydajnością i talentami, nagradzania i mapowaniu kompetencji
  • pozyskiwanie talentów na kluczowe i strategiczne role
  • weryfikacja rynku, mapowanie działań w branży oraz rekomendowanie działania dla dedykowanego obszaru biznesowego
  • zarządzanie podległym zespołem
  • bieżące doradztwo i współpraca z biznesem,
  • współpraca w firmami doradztwa personalnego
  • wspierania kadry menadżerskiej w realizacji procesów w obszarze personalnym
  • identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych oraz wsparcie w zakresie podejmowania decyzji personalnych w poszczególnych Działach Firmy
  • koordynowanie procesu rekrutacji i zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i strategią Firmy
  • utrzymywanie stałego kontakt z instytucjami doradztwa personalnego, urzędami pracy i firmami, organizującymi szkolenia pracownicze
  • nadzór nad budżetem obszaru HR
  • organizacja staży, budowanie/modyfikacja programów stażowych


Nasze wymagania

  • wyższe wykształcenie mile widziane w obszarze ZZL
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku
  • doświadczenie we współpracy z Firmami HH i Agencjami Pracy – warunek konieczny
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z koordynowaniem zadań zespołu personalnego
  • samodzielność w prowadzeniu projektów HR (rekrutacje, EB, szkolenia, rozwój)
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy
  • nastawienie na wsparcie biznesu
  • bardzo dobra organizacja pracy (prowadzenie kilku projektów jednocześnie) i umiejętność określania priorytetów
  • doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem


To oferujemy

  • Zatrudnienie w nowoczesnej, stale rozwijającej się firmie, będącej jednym z liderów w swojej kategorii,
  • Dużą gamę programów rozwojowych podnoszących kompetencje/kwalifikacje
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
  • Kartę Multisport, prywatną opiekę Luxmed, ubezpieczenie grupowe, kasę zapomogowo-pożyczkową,
  • Bony i bogate paczki świąteczne,
  • Bilety na mecze Śląska Wrocław, Panthers i piłkarską kadrę Polski,
  • Program poleceń (od 1500 do 2000 zł netto za polecenie pracownika).


Sprawdź podobne oferty pracy

Lider/ka zespołu HR

Nowa
widoczni sp. z o.o.
Poznań
zarządzanie zespołem
szkolenia
HR
Nowa

Offshore Project Coordinator – Team Leader

Nowa
Trident BMC Sp. z o.o.
Gdańsk
HR Management
Microsoft Office
język angielski
Nowa

Learning and Development Senior Specialist

Nowa
Solaris Bus & Coach
Bolechowo-Osiedle
język angielski
Nowa

Employee Relation Manager (f/m/x)

Nowa
Mars Polska
Warszawa
legal
Human Resources
Nowa