Lifecycle Marketing Manager (Marketing Automation)

14 000 - 18 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Marketing

Lifecycle Marketing Manager (Marketing Automation)

Marketing

Andrzeja 78, Łódź

Tastysoft Sp. z o.o.

Pełny etat
B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca w pełni zdalna
14 000 - 18 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

in-app adoption
content marketing
analityka
marketing automation
język angielski

Opis stanowiska

Lifecycle Marketing Manager (Marketing Automation)


📍 Lokalizacja: 100% zdalnie

💰 Wynagrodzenie: 14 000 – 18 000 PLN netto (B2B)



👋 Kim jesteśmy?

Jesteśmy UpMenu – tworzymy globalną platformę e-commerce do zamówień online dla branży gastronomicznej. Wspieramy restauracje na całym świecie, dostarczając nowoczesne narzędzia technologiczne, które pomagają im rozwijać sprzedaż i budować lojalność klientów.

Szybko się rozwijamy i stale stawiamy sobie ambitne cele. Teraz szukamy doświadczonej osoby na stanowisko Lifecycle Marketing Manager, która pomoże nam docierać do kolejnych partnerów i wspólnie z nami świętować sukcesy.


Opis stanowiska:

Jako Senior Marketing Automation Managera Twoim celem będzie tworzenie angażujących jednorazowych i automatycznych kampanii (e-mail, in-app, SMS,

push), które zwiększają wartość klienta (upsell/crossell) i użycie systemu.


✅ Twoje zadania:

  • Segmentacja klientów, personalizacja kampanii

  • Tworzenie kampanii jednorazowych i automatycznych zwiększających wartość klienta (cross-/upsell)

  • Tworzenie treści i szablonów (e-maile, wiadomości in-app, automatyczne sekwencje, tooltipy, banery)

  • Ciągła optymalizacja i testy A/B kampanii

  • Edukacja klientów o produkcie (whats new) — krótkie teasery wideo/komunikaty, wysyłki o nowościach

  • Współpraca z zespołami Product, Customer Success, SalesTworzenie baz prospektów (ręcznie i z wykorzystaniem narzędzi automatyzujących)



✅ Wymagania:

  • 3–5+ lat doświadczenia w marketing automation / lifecycle w firmie SaaS B2B

  • Sukcesy w podobnych projektach z dowiezionymi wynikami

  • Umiejętność tworzenia krótkich materiałów edukacyjnych (text, email, wideo, tooltipy, checklisty).

  • Doświadczenie z narzędziami in-app adoption (Intercom/Appcues/Userpilot/Pendo).

  • Praktyka w event-based komunikacji (triggerach produktowych), atrybucji i raportowaniu (GA4/BI).

  • Znajomość języka angielskiego C1

  • Znajomość narzędzi (przykładowy stack):

    Automation: HubSpot / Braze / Customer.io / Iterable / Marketo.

    In-app: Intercom, Appcues/Userpilot/Pendo.

    Analityka: GA4 + GTM, Amplitude/Mixpanel, Looker Studio/Metabase.Min. 3 lata doświadczenia w lead generation w firmie SaaS (B2B)


💎 Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie 14.000 – 18.000 PLN netto (B2B)

  • Praca w 100% zdalnie

  • Praca ze sprawnym zespołem (Marketing, Sales) i blisko Zarządu – szybkie decyzje

  • Ogromny wpływ na rozwój UpMenu (produktu i firmy)

  • Płatne dni urlopowe – również na B2B

  • Prywatna opieka medyczna

  • Dodatkowe dni wolne (np. urodzinowe, na rozwój osobisty)


👉 Brzmi ciekawie?Aplikuj i porozmawiajmy!

Oferta dodana: 04.10.2025
Lokalizacja biura

Lifecycle Marketing Manager (Marketing Automation)

14 000 - 18 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikuj na ofertę pracy

Lifecycle Marketing Manager (Marketing Automation)

Andrzeja 78, Łódź

Tastysoft Sp. z o.o.

14 000 - 18 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Tastysoft Sp. Z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 85/87 p.XI lok.8 (dalej jako "administ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca