Kierownik/ Kierowniczka Sekcji w Biurze Podatku Dochodowego
Lwowska 23, Katowice
TAURON Obsługa Klienta
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią! 🌱⚡
📝Czego od Ciebie oczekujemy?
Umiejętności zarządzania zespołem i kierowania projektami
Wykształcenia wyższego ekonomicznego/prawniczego (preferowany kierunek podatki)
Minimum 5 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze podatków
Dobrej praktycznej znajomości prawa podatkowego i zagadnień podatkowych
Doświadczenia w rozliczaniu podatków• Doświadczenia w opiniowaniu zdarzeń gospodarczych pod względem podatkowym i umiejętność implementacji zmian
Znajomości systemów finansowo-księgowych klasy ERP (SAP, IFS) oraz MS Office
Komunikatywności i otwartości na współpracę
Samodzielności oraz umiejętności sprawnego wypracowania konstruktywnych rozwiązań
✔️Jakie zadania na Ciebie czekają?
Organizowanie i nadzór nad całością zagadnień z zakresu podatku CIT, odroczonego, WHT i PCC, obsługi kontroli podatkowych oraz efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników, w szczególności:
Nadzór, planowanie i organizacja pracy Sekcji oraz monitorowanie realizacji wyznaczonych zadań
Nadzorowanie bieżącej obsługi podatkowej Spółek (obliczanie podatków, wysyłanie deklaracji podatkowych, kontakty z urzędami)
Monitorowanie i podejmowanie decyzji w zakresie podatkowego ujęcia zdarzeń gospodarczych w Sekcji
Rozwiązywanie problemów podatkowych w Sekcji
Monitorowanie terminowości rozliczeń podatkowych Spółek obsługiwanych w Sekcji
Współudział w tworzeniu katalogu czynności realizowanych w Sekcji (procesy)
Inicjowanie zadań w zakresie rozwoju Sekcji
Nadzór nad opracowywaniem sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
⭐Nasze benefity i mocne strony:
Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej w konkursach
Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony) na stanowisku Kierownika/Kierowniczki Sekcji Sprzedaży i Odnawialnych Źródeł Energii OZE
Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
Możliwość pracy w systemie hybrydowym (gdy pozwala na to organizacja pracy): częściowo z domu, częściowo z biura
Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmuje nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
Dofinansowanie do karty sportowej• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
Darmowy parking przy biurze w Katowicach (ul. Lwowska)
Pracowniczy Program Emerytalny, w którym pracodawca finansuje składkę w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika/pracownicy
Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie (jeżeli sprzedawcą energii jest TAURON)
Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników i pracownic)
Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
Akcje wolontaryjne dla pracowników i pracownic Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)
Więcej szczegółów dotyczących warunków zatrudnienia znajdziesz na stronie: www.tauron.pl/tauron/o-tauronie/spolki-grupy/tauron-obsluga-klienta
Dołącz do nas! #Zasilani nową energią
Jako Grupa TAURON jesteśmy kluczowym podmiotem w branży energetycznej i ważnym ogniwem w systemie bezpieczeństwa energetycznego Polski. W TAURON Obsługa Klienta tworzymy przestrzeń na rozwój, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz optymalizację procesów. Stawiamy na efektywne, pełne pasji i zaangażowania zespoły, które tworzą nowe możliwości biznesowe.