Oferty
Szef/ Szefowa Biura Badań i Doświadczenia Klienta
BI & Data

Szef/ Szefowa Biura Badań i Doświadczenia Klienta

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
TAURON Obsługa Klienta

TAURON Obsługa Klienta

Jako Grupa TAURON jesteśmy kluczowym podmiotem w branży energetycznej i ważnym ogniwem w systemie bezpieczeństwa energetycznego Polski. W TAURON Obsługa Klienta tworzymy przestrzeń na rozwój, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz optymalizację procesów. Stawiamy na efektywne, pełne pasji i zaangażowania zespoły, które tworzą nowe możliwości biznesowe.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Analiza Danych

customer service

komunikatywność

mapy doświadczeń

zarządzanie zespołem

prawo jazdy kat. B

CX

Mile widziane

branża energetyczna

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet❗


Doskonalimy nasze procesy w obszarze IT 💻 i Obsługi Klienta 📝, wdrażamy nową strategię 📊 i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje 📲. Nasz cel to efektywne, pełne pasji i zaangażowania zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe.


Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią! 🌱


Jakie zadania na Ciebie czekają? 💼

  • Opracowywanie strategii doskonalenia doświadczeń klienta i nadzór nad jej realizacją w obsłudze klienta
  • Monitorowanie jakości poziomu obsługi klienta w różnych punktach styku dla poszczególnych kanałów kontaktu klienta i segmentów klienckich
  • Udział w projektach digitalizacji procesów sprzedażowych i obsługowych
  • Optymalizacja UX istniejących rozwiązań i procesów, proponowanie kierunków rozwoju
  • Budowanie i promowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta - proponowanie i organizacja aktywności promujących podejście klientocentryczne
  • Opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klientów
  • Tworzenie i wdrażanie strategii badawczej
  • Koordynacja i realizacja projektów badawczych, w tym: realizacja wdrożonych badań, zarządzanie harmonogramem badań, opomiarowanie wszystkich kanałów kontaktów klienta, wdrażanie nowych rozwiązań badawczych
  • Analiza i interpretacja oraz komunikacja wyników badań rynku, satysfakcji klientów oraz jakości obsługi
  • Przygotowanie rekomendacji działań naprawczych i optymalizacji doświadczeń klientów
  • Zapewnienie efektywnego funkcjonowania Biura oraz zarządzanie i rozwijanie kompetencji pracowników
  • Nadzorowanie opracowywania sprawozdań, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki


Czego od Ciebie oczekujemy? 🎓

  • Kilkuletniego doświadczenia w badaniach, tworzeniu map doświadczeń klientów
  • Wykształcenia wyższego, preferowane w dziedzinach takich jak badania rynkowe, psychologia, nauki społeczne, statystyka, informatyka lub pokrewne
  • Co najmniej rocznego doświadczenia w kierowaniu zespołem
  • Rozumienia potrzeb klientów i umiejętności dostosowania strategii w celu poprawy doświadczeń
  • Umiejętności moderowania spotkań i warsztatów (dotyczących m.in. mapy podróży klienta, wypracowanie usprawnień w procesach)
  • Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań, w tym m.in. za wyniki satysfakcji klienta oraz działania wpływające na pozytywne doświadczenie a także optymalizacje w Spółce
  • Orientacji na potrzeby klienta i doświadczenia w projektowaniu ścieżek klienta i poprawie jego doświadczeń
  • Proaktywności, samodzielności, terminowości i orientacji na cel
  • Komunikatywności i umiejętności współpracy z różnymi zespołami i stanowiskami w organizacji, w tym z zarządem
  • Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym
  • Czynnego prawa jazdy kategorii B


Miło, jeśli posiadasz:

  • Portfolio, które pokaże Twoje umiejętności i sposób podejścia do rozwiązywania problemów
  • Znajomość branży energetycznej i rynku energii


Nasze benefity i mocne strony: 🎁

  • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
  • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
  • Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław / Katowice / Kraków
  • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med - pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji 🏥
  • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand - możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie 💬
  • Dofinansowanie do karty MultiSport 💪
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie ⚡
  • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS, m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.
  • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku - również dla dzieci pracowników 🌴
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka 🎉
  • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON, m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy 🏃
  • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie 💸
  • Dostęp do platformy e-learning - możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie 🎓


Dołącz do nas! #ZasilaniNowąEnergią⚡

Sprawdź podobne oferty pracy

Compliance Business Analyst

Nowa
Euroclear
Kraków
NetReveal/TSS
Microsoft Office Excel
VBA
Nowa

Automation Specialist (No-code/Prompt Developer)

Nowa
2 884 - 3 846 usd
Blockwise
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
N8N
automatyzacja
Prompt Engineering
Nowa

Property Specialist

Nowa
AmRest
Wrocław
analiza
Microsoft Office Excel
Nowa

Business Data IT Analyst

Nowa
4 038 - 5 451 usd
emagine
Warszawa
English
data visualization
Data Analysis
Nowa

Senior Digital Business Solutions Specialist

Nowa
Coral Travel Poland
Warszawa
Jira
Microsoft Power BI
e-commerce
Nowa