Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet❗
Doskonalimy nasze procesy w obszarze IT 💻 i Obsługi Klienta 📝, wdrażamy nową strategię 📊 i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje 📲. Nasz cel to efektywne, pełne pasji i zaangażowania zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe.
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią! 🌱
Jakie zadania na Ciebie czekają? 💼
- Opracowywanie strategii doskonalenia doświadczeń klienta i nadzór nad jej realizacją w obsłudze klienta
- Monitorowanie jakości poziomu obsługi klienta w różnych punktach styku dla poszczególnych kanałów kontaktu klienta i segmentów klienckich
- Udział w projektach digitalizacji procesów sprzedażowych i obsługowych
- Optymalizacja UX istniejących rozwiązań i procesów, proponowanie kierunków rozwoju
- Budowanie i promowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta - proponowanie i organizacja aktywności promujących podejście klientocentryczne
- Opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klientów
- Tworzenie i wdrażanie strategii badawczej
- Koordynacja i realizacja projektów badawczych, w tym: realizacja wdrożonych badań, zarządzanie harmonogramem badań, opomiarowanie wszystkich kanałów kontaktów klienta, wdrażanie nowych rozwiązań badawczych
- Analiza i interpretacja oraz komunikacja wyników badań rynku, satysfakcji klientów oraz jakości obsługi
- Przygotowanie rekomendacji działań naprawczych i optymalizacji doświadczeń klientów
- Zapewnienie efektywnego funkcjonowania Biura oraz zarządzanie i rozwijanie kompetencji pracowników
- Nadzorowanie opracowywania sprawozdań, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
Czego od Ciebie oczekujemy? 🎓
- Kilkuletniego doświadczenia w badaniach, tworzeniu map doświadczeń klientów
- Wykształcenia wyższego, preferowane w dziedzinach takich jak badania rynkowe, psychologia, nauki społeczne, statystyka, informatyka lub pokrewne
- Co najmniej rocznego doświadczenia w kierowaniu zespołem
- Rozumienia potrzeb klientów i umiejętności dostosowania strategii w celu poprawy doświadczeń
- Umiejętności moderowania spotkań i warsztatów (dotyczących m.in. mapy podróży klienta, wypracowanie usprawnień w procesach)
- Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań, w tym m.in. za wyniki satysfakcji klienta oraz działania wpływające na pozytywne doświadczenie a także optymalizacje w Spółce
- Orientacji na potrzeby klienta i doświadczenia w projektowaniu ścieżek klienta i poprawie jego doświadczeń
- Proaktywności, samodzielności, terminowości i orientacji na cel
- Komunikatywności i umiejętności współpracy z różnymi zespołami i stanowiskami w organizacji, w tym z zarządem
- Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
- Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym
- Czynnego prawa jazdy kategorii B
Miło, jeśli posiadasz: ⭐
- Portfolio, które pokaże Twoje umiejętności i sposób podejścia do rozwiązywania problemów
- Znajomość branży energetycznej i rynku energii
Nasze benefity i mocne strony: 🎁
- Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
- Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
- Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław / Katowice / Kraków
- Prywatna opieka medyczna w Enel-Med - pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji 🏥
- Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand - możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie 💬
- Dofinansowanie do karty MultiSport 💪
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
- Pracowniczy Program Emerytalny
- Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie ⚡
- Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS, m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.
- Coroczne dofinansowanie do wypoczynku - również dla dzieci pracowników 🌴
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka 🎉
- Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON, m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy 🏃
- Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie 💸
- Dostęp do platformy e-learning - możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie 🎓
Dołącz do nas! #ZasilaniNowąEnergią⚡