Tavex - Jesteśmy największym dealerem metali szlachetnych i walut w Europie Północnej oraz jednym z wiodących podmiotów w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej.
Ponad 30 lat historii istnienia firmy ukształtowało grupę, którą obecnie tworzy ponad 400 pracowników w 12 krajach Europy – w samej Polsce zatrudniamy ponad 100 osób.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby odpowiedzialnej za prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie benefitami oraz wsparcie w procesach twardego HR. Szukamy osoby z min. rocznym doświadczeniem w dziale HR.
Zakres obowiązków:
-
Prowadzenie procesów rekrutacji na wszystkie stanowiska w firmie (publikowanie ogłoszeń, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych)
-
Prowadzenie procesu onboardingu pracowników
-
Obsługa benefitów pracowniczych – opieka medyczna, karta sportowa, karta lunchowa i inne
-
Koordynowanie i organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
-
Wsparcie w procesach związanych z przygotowaniem dokumentacji pracowniczej (umowy, zaświadczenia, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego)
-
Udział w innych projektach HR zgodnie z potrzebami firmy
Wymagania:
-
Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane w obszarze stanowisk sprzedażowych)
-
Podstawowa znajomość prawa pracy
-
Dobra organizacja pracy własnej
-
Komunikatywność i otwartość
-
Zainteresowanie zagadnieniami z obszaru miękkiego HR
-
Znajomość jęz. angielskiego (min. B1)
Co oferujemy?
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o zastępstwo (pełen etat)
-
Wynagrodzenie w wysokości 7000-8000 zł brutto
-
Po wdrożeniu możliwość pracy w formie hybrydowej (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy zdalnej)
-
Benefity, które naprawdę się liczą:
-
✔ 450 zł/miesiąc na kartę lunchową
-
✔ Prywatna opieka medyczna
-
✔ Karta MultiSport
-
✔ 2000 zł rocznie na wybrane szkolenie
-
✔ Dodatkowy dzień wolny na urodziny
-
✔ Ubezpieczenie grupowe na życie
-
✔ Regularne wyjścia integracyjne
-
Biuro w pobliżu stacji metra Służew