Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Support

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
TaxCoach

TaxCoach

Zachęcamy do TaxCoach - wiodącej kancelarii rachunkowej specjalizującej się w obsłudze różnych przedsiębiorstw, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych. Nasz zespół ekspertów posiada szeroką wiedzę w różnych obszarach podatkowych, co pozwala nam skutecznie obsługiwać klientów z Chin, Japonii, Anglii, Ukrainy, Niemiec, Francji, Holandii, Iranu i wielu innych krajów. Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwość ciągłego rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku biznesowym. Dołącz do TaxCoach i wspólnie osiągajmy sukcesy na globalnym rynku!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Umiejętności interpersonalne

procesy biznesowe

zarządzanie projektami

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Nasza kancelaria rachunkowa TaxCoach zdobyło ogromne doświadczenie przy obsłudze różnej wielkości przedsiębiorstw – od jednoosobowych firm, spółek cywilnych, spółek z o.o., spółek komandytowych, spółek akcyjnych, stowarzyszeń, fundacji a kończąc na stałej obsłudze polskich filiach zagranicznych firm międzynarodowych.


Obsługujemy podatkowo także znaczny portfel klientów z Chin, Japonii, Anglii, Ukrainy, Niemiec, Francji, Holandii czy też Iranu jak i wielu innych destynacji. Naszym atutem jest fakt, że każdy członek zespół specjalizuje się w innym obszarze rynku. Dzięki temu śmiało można powiedzieć, że nasze eksperckie umiejętności pozwalają na sprawną i efektywną obsługę firm z różnych sektorów gospodarki.


🌍 Poznań


💡 Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa klientów, w tym zarządzanie dokumentacją i dbanie o jakość relacji z klientem,
  • pełnienie funkcji pierwszej linii wsparcia, pomagającej w bieżących kwestiach związanych z oprogramowaniem ERP,
  • aktywny udział w procesach wdrożeniowych systemów ERP, umożliwiający rozwój w obszarze technologii i optymalizacji procesów.


✅ Wymagania:

  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • status studenta zaocznego,
  • doświadczenie w procesach biznesowych i umiejętność zarządzania projektami,
  • chęć nauki i rozwoju w zakresie oprogramowania Comarch.


🎯Oferta:

  • Stabilne oraz konkurencyjne warunki zatrudnienia oraz premię od sprzedaży,
  • wyraźnie określoną ścieżkę kariery, z realnymi możliwościami rozwoju i awansu,
  • szeroki pakiet benefitów, m.in.: kartę Multisport, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, opiekę medyczną, "owocowe wtorki", a także firmowe wydarzenia integracyjne.


📞 Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:


1.Kontaktu od rekruterki Mai z działu HR, z którą umówisz termin rozmowy rekrutacyjnej ➡️ https://www.linkedin.com/in/majastencel/


2.Spotkania w naszej firmie z działem rekrutacji i członkami Zarządu - Miłoszem Baranowskim i/lub Krzysztofem Mrugalskim

➡️ https://www.linkedin.com/in/mi%C5%82osz-baranowski-b298057a/

➡️ https://www.linkedin.com/in/krzysztof-mrugalski-50776976/


3.Telefonicznej lub mailowej odpowiedzi zwrotnej do 14 dni





Sprawdź podobne oferty pracy

Junior IT Helpdesk Specialist

Nowa
Bergman Engineering
Wrocław
język niemiecki
język angielski
Nowa

Associate Collection Representative - 2nd Shift

Nowa
C.H. Robinson
Wrocław
customer service
język angielski
Microsoft Office
Nowa

Customer Service with Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
danish
French
Nowa

Stażystka/Stażysta w Zespole Obsługi Reklamacji

Nowa
Alior Bank SA
Kraków
analiza
Nowa

Sales & Customer Service Specialist

Nowa
Boom Media
Warszawa
język angielski
obsługa klienta
komunikatywność
Nowa