O Carbon Zorro
Carbon Zorro to firma oferująca rozwiązania zapewniające niezależność energetyczną dla domów, przemysłu i turystyki. Cenimy innowacyjność, najwyższą jakość i doskonałą obsługę klientów.
Poszukujemy osoby do zapewnienia profesjonalnego wsparcia technicznego klientom naszego sklepu internetowego carbonzorro.com. Będziesz odpowiedzialny za pomoc w zakresie wyboru odpowiednich produktów, wsparcie techniczne i kontakt z naszymi dostawcami.
Obowiązki
- Świadczenie wsparcia technicznego klientom drogą telefoniczną i mailową
- Diagnostyka i rozwiązywanie problemów z produktami oraz procesami zamówień
- Doradzanie klientom w wyborze właściwych rozwiązań
- Współpraca z działami sprzedaży i logistyki w celu zapewnienia sprawnej obsługi i realizacji dostaw
- Uczestnictwo w szkoleniach organizaowanych przez naszych partnerów handlowych
- Aktualizowanie naszej oferty pod kątem zagadnień technicznych
Wymagania
- Doświadczenie w świadczeniu wsparcia technicznego, najlepiej w branży e-commerce
- Bardzo dobra znajomość oferowanych przez nas produktów
- Umiejętność komunikacji i empatii w relacjach z klientami
- Wiedza z zakresu energetyki, elektrotechniki lub pokrewnych dziedzin
- Samodzielność, systematyczność i zorientowanie na rozwiązywanie problemów
- Znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- Ciekawą pracę w branży energii odnawialnych i karawaningu
- Ukierunkowany rozwój osobisty z zależności od predyspozycji
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
- Skolenia z zakresu oferowanych produktów
- Wsparcie na każdym etapie realizacji założonych zadań
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Aplikuj
Jeśli czujesz, że pasujesz do naszego zespołu i jesteś gotów/-a rozwijać się z nami, wyślij nam swoje CV. Czekamy na Ciebie!