TBWA to agencja reklamowa należąca do globalnych struktur sieci Omnicom. W 2022 roku po raz kolejny zdobyliśmy tytuł Global Agency of the Year, ale na tym nie poprzestajemy!
Dołącz do nas i prowadź projekty dla znanych międzynarodowych marek, pracując w jednej z czołowych międzynarodowych agencji reklamowych na świecie.
Twoje zadania to:
- koordynacja projektów digital, atl, btl;
- ścisła współpraca z pozostałymi działami agencji: kreacją, developmentem, produkcją;
- harmonogramowanie i kosztorysowanie projektów;
- prowadzenie projektów od brief'u po produkcję;
- koordynacja i kontakt z kilkunastoma oddziałami agencji;
- monitorowanie konkurencji klientów;
- przygotowywanie prezentacji oraz dokumentacji;
Super, jeśli:
- masz 1-2 lata doświadczenia w agencji reklamowej;
- rozumiesz specyfikę i znasz trendy w obszarze komunikacji digital, atl i print;
- umiesz nawiązywać kontakty i budować relacje z kientami i zespołem;
- potrafisz koordynować wiele projektów jednocześnie;
- znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji – pracujemy z globalnymi klientami;
- masz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania;
- wyróżniasz się analitycznym sposobem myślenia;
Od nas otrzymujesz:
- udział w projektach agencji dla dużych, znanych, międzynarodowych marek;
- onboarding dla nowych osób;
- atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- stabilne zatrudnienie z wynagrodzeniem adekwatnym do Twoich umiejętności, zaangażowania i doświadczenia;
- umowa o pracę lub kontrakt b2b;
- pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 zdalnie);
- prywatną opiekę medyczną;
- dofinansowanie abonamentu MultiSport;
- dostęp do platformy ze szkoleniami online