Creative Copywriter
Nowa
Marketing

Creative Copywriter

Warszawa
8 000 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
8 000 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

content marketing

copywriting

Opis stanowiska

Jesteśmy Tears of Joy – agencją specjalizującą się w Social Media Influencer Marketingu. Realizujemy strategie komunikacji, aktywacje konsumenckie i prowadzimy bieżącą komunikację dla marek top of mind, takich jak Pizza Hut, Dan Cake, Semilac czy Hebe.

Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie influencer marketingu, social mediów, content marketingu oraz produkcji wideo. Tworzymy i opowiadamy historie, które mają znaczenie, a niestandardowe kampanie to nasza specjalność. Od 7 lat dynamicznie się rozwijamy, zdobywamy nagrody i współpracujemy z czołowymi influencerami.

Obecnie poszukujemy Creative Copywritera (Mid), który myśli przez pryzmat idei parasolowej i potrafi skalować pomysły. Kogo szukamy?


Idealna osoba:


💻 Ma minimum 3 lata doświadczenia w pracy w zespole kreatywnym po stronie agencji kreatywnej.

🤹‍♀️ Posiada udokumentowane doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych w odpowiedzi na zapytania ofertowe od klientów, w tym aktywacje social media, content marketing, influencer marketing.

🧠 Ma naturalną umiejętność pisania angażujących tekstów i scenariuszy dostosowanych do potrzeb i odbiorców różnych kanałów komunikacji w digitalu.

🎯 Potrafi wymyślać angażujące rozwiązania kreatywne, które mają potencjał nagrodowy i zaspokajają oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

🤓 Jest otwarta na naukę, potrafi słuchać i szybko wgryza się w najbardziej wymagające briefy, wyciągając z nich kluczowe informacje, które przekłada na skuteczne i kreatywne rozwiązania.

🤝 Potrafi pracować zespołowo w dynamicznym środowisku, zarówno przy obsłudze stałych klientów, jak i w trybie przetargowym.


Co będzie należało do Twoich obowiązków?


💻 Tworzenie idei kreatywnych - Odpowiadanie na briefy w formie prezentacji z pomysłami na działania egzekwujące tę ideę – od aktywacji, przez działania influencerskie, po komunikację social media.

🤹‍♀️ Bieżące dzielenie się z zespołem referencjami z kreatywnych kampanii podpatrzonych na TikToku, Instagramie, Facebooku czy LinkedIn. Bycie inspiratorem dla zespołu i stałych klientów agencji.

🤝 Współpraca przy projektach z młodymi zespołami specjalistów oraz z dostawcami usług i rozwiązań spoza organizacji.

📈 Raportowanie działań do Dyrektora Kreatywnego.


Co oferujemy?


🚀 Inspirujące i kreatywne środowisko pracy, liczne szkolenia wewnętrze.

💻 4 dni pracujemy z biura, a jeden w zaciszu domowym.

🧠 Ciągłe podnoszenie kwalifikacji, nie tylko kreatywnych, ale także biznesowych.

📢 Możliwość wpływu na rozwój firmy i jej kultury.

💪🏻 Zespół pełen pasji i zaangażowania.

🧦 Tearsowy merch – naklejki, bluzy, t-shirty i zapas skarpet prosto od nas.

👉🏻 Dodatkowe benefity, w tym finansowe.

😂 Praca w atmosferze, którą możesz zobaczyć na naszych social mediach.


Prosimy o przesyłanie portfolio wraz z CV (lub linku do portfolio w CV).

8 000 - 10 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

8 000 - 10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - Dowolna