UX Copywriter - Remote

Marketing

al. Jana Pawła II 61, Warszawa

estru

50 - 100 PLN
Netto za godzinę - Dowolna
Freelance
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na rolę Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty.


Dzieje się dużo, a dział contentowy się rozrasta, więc…


szukamy UX copywritera_ki na freelance

Osoby od tworzenia wysoko wyspecjalizowanego copy do procesu projektowego UX/UI, tworzenia microcopy na makiety podpartego doświadczeniem , która potrafi pisać na różnorodne tematy. Jeśli umiesz tworzyć treści inspiracyjne, ale i sprzedażowe, myślisz całościowo/strategicznie i potrafisz robić research – to stanowisko dla Ciebie! Jest to oSerta do stałej współpracy freelancerskiej, przy różnorodnych projektach. Szukamy osoby, która wpisze się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, inkluzywność, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność.


Czym będziesz się u nas zajmować?

  1. Pisaniem wysoko wyspecjalizowanych tekstów dla naszych klientów, w głównej mierze do makiet UX/UI w trakcie procesu projektowego.
  2. Tworzeniem TOV i przełożeniem go na tworzone treści, lub jego interpretacją (często mamy już gotowe TOV i startegię),
  3. Dodatkowo czasami ramach potrzeb do newsletterów, do platform komunikacyjnych naszych klientów, opisów produktowych, wpisów blogowych, microcopy i innych,


Czego oczekujemy?

  1. Minimum 4-letniego doświadczenia w pracy przy podobnych projektach popartego solidnym portfolio różnorodnych tekstów – dołącz je proszę do swojej aplikacji. Uwaga: aplikacje bez portfolio nie będą rozpatrywane,
  2. doskonałej znajomości języka polskiego,
  3. myślenia kreatywnego, całościowego, nie odtwórczego, strategicznego (rozumienie szerszego kontekstu),
  4. odnajdywania się zarówno w dłuższych, jak i bardzo krótkich formach oraz świadomości, czym te formy różnią się od siebie,
  5. dokładności i staranności w śledzeniu brakujących kropek, literówek i przecinków,
  6. umiejętności realnego przełożenia TOV klienta i strategii na tworzone treści,
  7. bardzo dużej samodzielności i poczucia odpowiedzialności za przygotowywane treści – nie lubimy micromanagementu i szukamy osób, które go nie potrzebują,
  8. mądrego codziennego wykorzystania z rozwiązań AI (np. ChatGPT, czy Claude),
  9. umiejętności pracy na insightach strategicznych,
  10. umiejętności otwartej komunikacji z zespołem,
  11. Umiejętność pracy w Figmie i Adobe XD,
  12. znajomość pisania zgodnie z zasadami SEO.
  13. znajomości języka angielskiego na poziomie C1.


Co będzie plusem?

  1. umiejętność podstawowej obsługi WordPressa,
  2. umiejętność pracy z narzędziami optymalizującymi pracę w zespole jak Asana, Notion, Trello,
  3. umiejętność pracy w sprintach i zwinnej metodyce,


Co oferujemy?

  1. możliwość zatrudnienia w formule umowy o dzieła lub B2B - freelance
  2. stawkę netto za godzinę pracy od 50 zł do 100 zł - stawka jest uzależniona od Twojego doświadczenia oraz wielkości danego projektu i zakresu pracy
  3. transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
  4. szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
  5. różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem 🙂
  6. rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy.


Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: aplikacje bez dołączonego portfolio nie będą rozpatrywane. Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
  2. Odbędziemy krótką, ok. 10 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
  3. Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego i szybkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy tylko sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
  4. Wybrane osoby spotkają się z szefową działu, z którą będą bezpośrednio współpracować.
  5. Ostatni etap to krótka rozmowa z CEO i informacja zwrotna.


Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj!

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy
content marketing
copywriting
komunikatywność
samodzielność
insighty

Mile widziane

Slack
Figma
ChatGPT
SEO
Asana
Claude AI
Oferta dodana: 11.07.2025

Poznaj pracodawcę

estru

Jesteśmy butikową agencją customer experience. W pracy liczy się dla nas otwarta, szczera i pełna szacunku atmosfera pracy, w której każdy może być sobą. Dołącz do nas!

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura