Creative Strategist
Nowa
Marketing

Creative Strategist

Warszawa
8 000 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

tworzenie prezentacji

storytelling

doświadczenie w agencji kreatywnej

Mile widziane

znajomość trendów

Opis stanowiska

Jesteśmy Tears of Joy – agencją specjalizującą się w Social Media Influencer Marketingu. Realizujemy strategie komunikacji, aktywacje konsumenckie i prowadzimy bieżącą komunikację dla marek top of mind, takich jak Pizza Hut, Dan Cake, Semilac czy Hebe. Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie influencer marketingu, social mediów, content marketingu oraz produkcji wideo. Tworzymy i opowiadamy historie, które mają znaczenie, a niestandardowe kampanie to nasza specjalność. Od 7 lat dynamicznie się rozwijamy, zdobywamy nagrody i współpracujemy z czołowymi influencerami.

Obecnie poszukujemy Creative Strategist. Jeśli jesteś osobą, która nieustannie myśli nieszablonowo, a do tego umiesz nie tylko wymyślać, ale też przekonywać innych, że to właśnie ten pomysł ma sens – czytaj dalej.


🔍 Kogo szukamy?


Osoby, która:

💡 Ma minimum 3 lata doświadczenia w agencji kreatywnej lub strategicznej – najlepiej w zespole kreatywnym lub new business.

🧠 Łączy kreatywność z myśleniem taktycznym – potrafi przełożyć pomysł na konkretne działania (social media, influencer marketing, content).

🎯 Umie stworzyć big ideę kampanii, ale też rozłożyć ją na działania i kanały.

📊 Świetnie czuje się w tworzeniu prezentacji, storytellingu i narracji.

🗣️ Potrafi prezentować pomysły z charyzmą i przekonaniem – zarówno zespołowi, jak i klientowi.

🔍 Zna się na trendach – TikTok, Instagram, YouTube, LinkedIn – i wie, co aktualnie działa, bo na bieżąco czyta raporty, analizuje case study i popatruje.


💼 Co będziesz robić?

 

✍️ Odpowiadać na briefy, tworząc idee kreatywne oraz taktyczne propozycje działań: od aktywacji po komunikację digitalową.

🧠 Opracowywać storytelling do kampanii i prezentacji – tak, żeby pomysł miał sens i moc, na slajdach, podczas spotkania ofertowego oraz podczas egzekucji.

🎤 Brać udział w spotkaniach z klientami, prezentować i „sprzedawać” pomysły.

🤝 Współpracować z zespołem kreatywnym, specjalistami influencer marketingu, twórcami contentu oraz bezpośrednio z influencerami.

🔥 Dzielić się inspiracjami i trendami – być kreatywnym kompasem dla reszty teamu.

📈 Raportować działania do Dyrektora Kreatywnego.

 

Co oferujemy?

 

🚀 Pracę 4 dni z biura na Pradze.

🧠 Ciągłe podnoszenie kwalifikacji, nie tylko kreatywnych, ale także biznesowych.

📢 Możliwość wpływu na rozwój firmy i jej kultury.

💪🏻 Zespół pełen pasji i zaangażowania.

🧦 Tearsowy merch – naklejki, bluzy, t-shirty i zapas skarpet prosto od nas.

👉🏻 Dodatkowe benefity, w tym finansowe.

😂 Praca w atmosferze, którą możesz zobaczyć na naszych social mediach.


Prosimy o przesyłanie portfolio wraz z CV (lub linku do portfolio w CV).

8 000 - 10 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B