Office and HR assistant
Nowa
Praca biurowa

Office and HR assistant

Warszawa
5 000 - 6 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 6 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office Excel

planowanie

Obsługa biura

Mile widziane

komunikatywność

otwartość

Opis stanowiska

Jesteśmy Tears of Joy – agencją specjalizującą się w Social Media Influencer Marketingu. Realizujemy strategie komunikacji, aktywacje konsumenckie i prowadzimy bieżącą komunikację dla marek top of mind, takich jak Pizza Hut, Dan Cake, Semilac czy Hebe.

Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie influencer marketingu, social mediów, content marketingu oraz produkcji wideo. Tworzymy i opowiadamy historie, które mają znaczenie, a niestandardowe kampanie to nasza specjalność. Od 7 lat dynamicznie się rozwijamy, zdobywamy nagrody i współpracujemy z czołowymi influencerami.

Aktualnie do naszego zespołu szukamy Office and HR Assistant, który/a zawsze pomyśli przez pryzmat: co by tu zrobić, żeby wszystkim żyło się lepiej ;)

 

Szukamy osoby, która:

 

💻 Ma przynamniej rok doświadczenia w pracy w obszarze szeroko rozumianej administracji

🤹‍♀️ Posiada doświadczenie w prowadzeniu profesjonalnego biura oraz dbania o kwestie administracyjne - finansowe

📈 Kiedy dostanie plik excel od razu ma pomysł na nowe formuły ;)

🤝 Potrafi pracować zespołowo w dynamicznym środowisku, a przy tym zarządzanie wieloma zadaniami jednocześnie nie jest niczym nadzwyczajnym

 

Czym będziesz się u nas zajmować: 

 

💪🏻Będziesz kompleksowo obsługiwać naszą przestrzeń biurową od witania gości po kwestie typowo administracyjne

💪🏻 Będziesz planować i pilnować zakupów, aby w biurze niczego nie zabrakło w tym artykuły spożywcze i biurowe. Osoba na tym stanowisku jest także odpowiedzialna za realizowanie zakupów w ramach projektów dla specjalistów

📈 Będziesz odpowiedzialny/a za prowadzenie zestawienia FV w tym: przyjmowanie, rejestrowanie i kontrolowanie przepływu dokumentów

📈 Będziesz także samodzielnie wystawiać FV i wpisywać przelewy bankowe do płatności

📈 Będziesz wspierać w planowaniu i rozliczaniu podroży służbowych pracowników

🚀Do twoich obowiązków będzie także należało wsparcie działań HR w tym: umawianie spotkań rekrutacyjnych, pilnowanie i zarządzanie obszarem wewnętrznych benefitów, administrowanie wewnętrznym systemem HRnest oraz wsparcie przy organizacji wewnętrznych integracji

🚀Utrzymywanie stałego kontaktu z wszystkimi działami w firmie

 

 

A oprócz wynagrodzenia oferujemy:

 

🚀 Inspirujące i kreatywne środowisko pracy

🧠 Pracę 4 dni z biura z wspaniałym zespołem

📢 Możliwość wpływu na rozwój firmy i jej kultury

💪🏻 Pracę w elastycznych godzinach oraz krótsze piątki

🧦 Dużo naklejek, bluzy, t-shirty i zapas skarpet prosto z naszego Tearsowego merchu

👉🏻 Dodatkowe benefity, w tym finansowe

😂 Praca w atmosferze widocznej na naszych social mediach

5 000 - 6 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ