O nas:
Telecom Infrastructure Partners (TIP) to międzynarodowa firma inwestycyjna, specjalizująca się w rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie 14 krajów. Działamy aktywnie na polskim rynku od 2021 roku, oferując kompleksowe rozwiązania, które umożliwiają naszym klientom sprzedaż praw do umów najmu z operatorami telekomunikacyjnymi. Naszym celem jest budowanie długotrwałych, wartościowych relacji biznesowych oraz inwestowanie w innowacyjne projekty, które wspierają rozwój światowej infrastruktury komunikacyjnej.
W związku z rozszerzaniem działalności na rynku krajowym, zapraszamy do współpracy w naszym zespole na stanowisku Investment Development Manager.
Poszukujemy kandydatów w regionie województw: lubelskiego, podkarpackiego i śląskiego.
Investment Development Manager (IDM) / Menedżer ds. Inwestycji
to osoba odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii inwestycyjnych naszej firmy oraz identyfikowanie atrakcyjnych możliwości na rynku infrastruktury telekomunikacyjnej. Na tym stanowisku kluczowe będzie pozyskiwanie nowych inwestycji, nawiązywanie wartościowych relacji z partnerami biznesowymi, negocjowanie warunków umów oraz stała współpraca z zespołem.
Twój zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz wyszukiwanie możliwości inwestycyjnych.
- Monitorowanie rynku i wdrażanie strategii firmy na podległym terenie - woj. lubelskie, podkarpackie, śląskie.
- Planowanie harmonogramu pracy, analizowanie postępu zadań, spotkania organizacyjne oraz aktualizacja bazy danych.
- Przygotowywanie i personalizacja ofert, ocena szans transakcyjnych z dbałością o szczegóły.
- Rzetelna komunikacja z potencjalnym klientem, umiejętność rozpoznania potrzeb i negocjacji w celu obopólnego zadowolenia (win-win).
- Zdolność do myślenia „poza schematem” i proponowania nowych rozwiązań - otwartość zarządu.
- Bieżąca współpraca z działem administracji i marketingu, gramy zespołowo.
- Rozwój umiejętności i wiedzy branżowej w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań naszym klientom i inwestorom, a tym samym generowania Twoich prowizji.
- Realizacja pełnego procesu inwestycyjnego z klientem, od nawiązania kontaktu do finalizacji umowy.
Nasze wymagania:
- 3-5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży, finansów, nieruchomości, doradztwa lub rozwoju biznesu.
- Wykształcenie średnie, wyższe mile widziane.
- Znajomość języka angielskiego na poziome średniozaawansowanym.
- Obsługa pakietu Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) oraz historii współpracy w oparciu o system CRM.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Proaktywna postawa, ukierunkowana na cel i samodzielność w działaniu.
Oferujemy:
- Współpraca w oparciu o kontrakt B2B.
- Wynagrodzenie podstawowe 8000 - 12000 zł netto + VAT.
- Wysoki system prowizyjny – każdorazowo przy finalizacji transakcji.
- Praca w trybie zdalnym z elastycznym wymiarem godzin (poniedziałek – piątek).
- 26 dni wolnych od świadczenia usług w ramach kontraktu B2B.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.
- Udział w międzynarodowych szkoleniach.
- Stałe wsparcie i konsultacje, przyjazną atmosferę.
- Akcesoria służbowe, laptop & telefon.
- Płynny i transparentny proces rekrutacyjny (3 etapy).
Chcemy, abyś razem z nami budował sukces TIP i przyczyniał się do rozwoju rynku telekomunikacyjnego w Polsce.
Jeśli Twoje kwalifikacje i oczekiwania pasują do naszej oferty, zapraszamy do aplikowania!