Od 20 lat rozwijamy aplikacje mobilne dla kierowców. Stworzyliśmy m.in. NaviExpert – jedną z największych usług subskrypcyjnych w Polsce, z której korzysta niemal 600 tys. aktywnych użytkowników. Tworzymy innowacyjne projekty na styku technologii mobilnych, danych geolokalizacyjnych i Internetu Rzeczy (IoT). Wspieramy kierowców, floty i ubezpieczycieli.
Rozbudowujemy zespół marketingu. Szukamy osoby, która może objąć rolę menedżera lub samodzielnego specjalisty – w zależności od doświadczenia. Chcemy współpracować z kimś, kto pasjonując się nowymi technologiami i motoryzacją, potrafi przełożyć tę energię na skuteczny marketing cyfrowy.
Jako Digital Marketing Manager / Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego w Telematics Technologies będziesz:
wspierać zespół marketingowy poprzez synchronizację i usprawnianie prac,
tworzyć i wdrażać kampanie digitalowe (B2C, B2B),
tworzyć i prowadzić komunikację w social mediach – z trendującym, angażującym contentem (grafiki, shorty, animacje),
przygotowywać treści i materiały do mediów, na blogi, firmowe strony,
współpracować z partnerami zewnętrznymi, dziennikarzami i influencerami,
współpracować z agencją SEO/PPC,
tworzyć landing pages (WordPress, Elementor, podstawy HTML, narzędzia AI) i konfigurować zdarzenia pod kątem analityki (GTM, GA4),
zarządzać kampaniami Google Ads / Facebook Ads,
działać z narzędziami marketing automation (SalesManago, Woodpecker, Zapier),
wykorzystywać AI w codziennej pracy – od automatyzacji po treści i audio (np. Bolt, Claude, Lovable, Eleven Labs).
Szukamy osoby, która:
ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w digital marketingu (mile widziane środowisko produktowe / technologiczne),
zna specyfikę marketingu zarówno B2C jak i B2B,
jest kreatywna, ale posiada także umiejętności analityczne,
zna lub szybko opanuje: Google Ads, Facebook Ads, GA4, WordPress, Elementor, SalesManago, GTM, Woodpecker, Zapier, narzędzia AI (np. Bolt, Claude, Lovable),
swobodnie korzysta z Excela – potrafi analizować dane i raportować efekty działań,
ma wyczucie estetyki i potrafi tworzyć atrakcyjne grafiki dopasowane do kontekstu i kanału (sociale, LP, ebooki, prezentacje) z wykorzystaniem narzędzi graficznych (np. Canva, Photoshop, Illustrator, Figma),
ma lekkie pióro i potrafi pisać treści, które działają – niezależnie od tego, czy to post, mailing czy komunikat produktowy,
tworzy atrakcyjne materiały wideo i animacje – krótkie formy do social mediów, prezentacji i komunikacji produktowej,
zna trendy i umie je przekuć na działania,
potrafi koordynować pracę zespołu / projektów,
świetnie się komunikuje – także medialnie,
mówi po angielsku (min. B2),
lubi nowe technologie i motoryzację,
ma prawo jazdy kat. B. - tworzymy aplikacje dla kierowców, to ważne, abyś był ich użytkownikiem.
Co oferujemy?
realny wpływ na marketing i komunikację znanych marek,
umowę o pracę lub B2B – jak wolisz,
wynagrodzenie zależne od doświadczenia i zakresu powierzonych obowiązków – jesteśmy otwarci na rozmowę,
możliwość pracy zdalnej lub w biurze przy Cytadeli w Poznaniu (mamy parking rowerowy i jesteśmy pet friendly),
elastyczne godziny pracy,
dużą samodzielność i zaufanie do Twoich decyzji,
opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe,
pracę w firmie technologicznej z sercem i doświadczeniem.
Brzmi dobrze?
Wyślij swoje CV i kilka zdań o sobie. Na zgłoszenia czekamy do 30.06.2025
Aplikując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Telematics Technologies Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 181B zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i Kodeksem pracy.
Rekomendowane oferty