Digital Marketing Manager / Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego
Marketing

Digital Marketing Manager / Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

digital marketing

social media

B2C marketing

content marketing

copywriting

Canva

B2B marketing

PR/public relations

Mile widziane

growth marketing

marketing automation

branding

branża motoryzacyjna

lead generation

AI

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Od 20 lat rozwijamy aplikacje mobilne dla kierowców. Stworzyliśmy m.in. NaviExpert – jedną z największych usług subskrypcyjnych w Polsce, z której korzysta niemal 600 tys. aktywnych użytkowników. Tworzymy innowacyjne projekty na styku technologii mobilnych, danych geolokalizacyjnych i Internetu Rzeczy (IoT). Wspieramy kierowców, floty i ubezpieczycieli.

Rozbudowujemy zespół marketingu. Szukamy osoby, która może objąć rolę menedżera lub samodzielnego specjalisty – w zależności od doświadczenia. Chcemy współpracować z kimś, kto pasjonując się nowymi technologiami i motoryzacją, potrafi przełożyć tę energię na skuteczny marketing cyfrowy.


Jako Digital Marketing Manager / Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego w Telematics Technologies będziesz:

  • wspierać zespół marketingowy poprzez synchronizację i usprawnianie prac, 

  • tworzyć i wdrażać kampanie digitalowe (B2C, B2B),

  • tworzyć i prowadzić komunikację w social mediach – z trendującym, angażującym contentem (grafiki, shorty, animacje),

  • przygotowywać treści i materiały do mediów, na blogi, firmowe strony, 

  • współpracować z partnerami zewnętrznymi, dziennikarzami i influencerami,

  • współpracować z agencją SEO/PPC,

  • tworzyć landing pages (WordPress, Elementor, podstawy HTML, narzędzia AI) i konfigurować zdarzenia pod kątem analityki (GTM, GA4),

  • zarządzać kampaniami Google Ads / Facebook Ads,

  • działać z narzędziami marketing automation (SalesManago, Woodpecker, Zapier),

  • wykorzystywać AI w codziennej pracy – od automatyzacji po treści i audio (np. Bolt, Claude, Lovable, Eleven Labs).


Szukamy osoby, która:

  • ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w digital marketingu (mile widziane środowisko produktowe / technologiczne),

  • zna specyfikę marketingu zarówno B2C jak i B2B, 

  • jest kreatywna, ale posiada także umiejętności analityczne, 

  • zna lub szybko opanuje: Google Ads, Facebook Ads, GA4, WordPress, Elementor, SalesManago, GTM, Woodpecker, Zapier, narzędzia AI (np. Bolt, Claude, Lovable),

  • swobodnie korzysta z Excela – potrafi analizować dane i raportować efekty działań,

  • ma wyczucie estetyki i potrafi tworzyć atrakcyjne grafiki dopasowane do kontekstu i kanału (sociale, LP, ebooki, prezentacje) z wykorzystaniem narzędzi graficznych (np. Canva, Photoshop, Illustrator, Figma),

  • ma lekkie pióro i potrafi pisać treści, które działają – niezależnie od tego, czy to post, mailing czy komunikat produktowy,

  • tworzy atrakcyjne materiały wideo i animacje – krótkie formy do social mediów, prezentacji i komunikacji produktowej,

  • zna trendy i umie je przekuć na działania,

  • potrafi koordynować pracę zespołu / projektów,

  • świetnie się komunikuje – także medialnie,

  • mówi po angielsku (min. B2),

  • lubi nowe technologie i motoryzację,

  • ma prawo jazdy kat. B. - tworzymy aplikacje dla kierowców, to ważne, abyś był ich użytkownikiem.


Co oferujemy?

  • realny wpływ na marketing i komunikację znanych marek,

  • umowę o pracę lub B2B – jak wolisz,

  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia i zakresu powierzonych obowiązków – jesteśmy otwarci na rozmowę,

  • możliwość pracy zdalnej lub w biurze przy Cytadeli w Poznaniu (mamy parking rowerowy i jesteśmy pet friendly),

  • elastyczne godziny pracy,

  • dużą samodzielność i zaufanie do Twoich decyzji,

  • opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe,

  • pracę w firmie technologicznej z sercem i doświadczeniem.


Brzmi dobrze?

Wyślij swoje CV i kilka zdań o sobie. Na zgłoszenia czekamy do 30.06.2025


Aplikując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Telematics Technologies Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 181B zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i Kodeksem pracy.