O nas
Jesteśmy spółką technologiczną działającą w modelu SaaS. Nasze rozwiązania wykorzystywane są przez firmy z sektora retail (m.in. Decathlon, mBank, T-Mobile, McDonald’s czy New Balance) do zwiększania ruchu w sklepach i oddziałach stacjonarnych, a także do analizy i optymalizacji doświadczeń klientów.
Dostarczamy zaawansowaną technologię, ale komunikujemy się językiem korzyści. Szukamy osoby, która pomoże nam zarządzać marketingiem z głową i sercem – w sposób uporządkowany, spójny i nastawiony na efekt.
Twoja rola
Szukamy T-shaped marketera – osoby, która rozumie cały wachlarz działań marketingowych i potrafi nimi zarządzać, ale ma też swoją specjalizację (preferowana przez nas to performance marketing). Będziesz odpowiadać za planowanie, koordynację i egzekucję naszych działań marketingowych. Nie będziesz sama/sam – masz do dyspozycji zespół zewnętrznych specjalistów (agencje, freelancerzy) i pełne wsparcie wewnętrzne.
Twoje zadania:
Planowanie i koordynacja działań marketingowych (od pomysłu do publikacji)
Zarządzanie współpracą z agencjami i freelancerami
Współtworzenie strategii marketingowej i egzekucja planów kampanii
Prowadzenie działań w modelu Account Based Marketing (ABM)
Optymalizacja działań na podstawie danych (performance, ROI, CAC itp.)
Tworzenie lub nadzorowanie tworzenia treści: landing pages, case studies, newsletterów, kampanii outboundowych
Dbałość o spójność komunikacji i brand voice we wszystkich kanałach
Bliska współpraca z zespołami: Sales, Product, Customer Success
Szukamy osoby, która:
Potrafi analizować dane i wyciągać wnioski – korzysta z narzędzi analitycznych, monitoruje efektywność i regularnie raportuje wyniki
Potrafi skutecznie realizować strategie marketingowe
Śledzi zmiany w algorytmach i nowinki branżowe – potrafi szybko reagować i dostosować strategię
Rozumie proces pozyskiwania i współpracy z klientami z segmentu enterprise
Potrafi dostosować komunikację i posługiwać się językiem korzyści dla różnych person z segmentu enterprise
Umie efektywnie współpracować z zespołem sprzedaży w całym procesie akwizycji klientów
Rozumie dlaczego stosunek CAC do LTV powinien mieć określone proporcje
Ma doświadczenie w obszarach:
Marketing B2B w spółce technologicznej (mile widziane: SaaS)
Praca z klientami enterprise (idealnie z branży retail)
Współpraca z zespołami sprzedażowymi (np. tworzenie materiałów sales enablement)
Zarządzanie projektami marketingowymi end-to-end
Wdrażanie i realizacja strategii ABM (mile widziane kampanie 1:1 i 1:few)
Praca z narzędziami marketing automation, CRM, Google Ads, LinkedIn Ads, analityką, Wordpress
Ma odpowiedni mindset:
Myśli strategicznie, ale działa operacyjnie
Bierze odpowiedzialność i dowozi tematy
Potrafi ustalać priorytety i zarządzać sobą w czasie
Jest otwarta na feedback, ale też go daje
Ceni sobie zaufanie i samodzielność w działaniu
Lubi SaaS, technologię i biznesowy kontekst swojej pracy
Co oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie
Realny wpływ na rozwój marki i strategii marketingowej
Współpracę z topowymi markami na rynku
Dużo zaufania i elastyczność w działaniu
Możliwość rozwoju w kierunku Head of Marketing
Środowisko, które łączy technologię, jakość i zespół z charakterem
Prywatną opiekę medyczną w LuxMed
MultiSport
Brutto miesięcznie - UoP
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty