NEXI Swedish or Norwegian Customer Care SME Services Specialist

Finanse

NEXI Swedish or Norwegian Customer Care SME Services Specialist

Finanse

Wielicka 20, Kraków

Teleperformance Polska

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa
6 900 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

język szwedzki
CRM
swedish
ERP
Język Norweski
norwegian
English
język angielski

Opis stanowiska

Nexi Group & TP - this is where technology meets passion for customer service!


We have just started collaborating, and now we’re looking for someone to help us set new standards in the world of payments.

If you like challenges, know foreign languages, and want to be part of a European PayTech leader, we are waiting for you!


Your responsibilities:

  • Handle customer inquiries via email, chat, and calls about acquiring or technical products.
  • Use CRM, ERP, and other systems to assist customers effectively.
  • Provide technical support for card terminals and self-service portals.
  • Manage administrative tasks such as updating customer details and resolving invoice-related questions.
  • Collaborate with internal and external teams to ensure smooth operations.


Our requirements:

  • Fluent in English (spoken and written).
  • Knowledge of Swedish or Norwegian at the native level.
  • Prior experience in customer service or contact centers.
  • Strong communication and teamwork abilities.
  • Technical aptitude for reporting IT incidents.
  • Service-minded, proactive, and self-driven.
  • Flexible and result-oriented with a strong focus on quality.

Nice to have:

  • Knowledge of GDPR, AML, KYC, and e-commerce guidelines.
  • Fin-tech knowledge.


We offer:

  • Employment contract, with salary: 10000 PLN gross/month.
  • Friend referral program with additional bonuses.
  • Hybrid working from Krakow 3 days per week (we guarantee the equipment to work from home).
  • If you live far from Krakow - we will provide you with accommodation for the training period. After the training, you will continue working remotely from your home.
  • Private health insurance.
  • Sports card subsidy.
  • Life insurance.
  • The real opportunity to grow by taking part in recruitment and internal training.
  • Social events, charity actions, and opportunities to integrate with colleagues.


Join us and apply today!

Oferta dodana: 13.02.2025

Poznaj pracodawcę

Teleperformance Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca