Konsultant ds. wsparcia technicznego (back-office) z j. polskim
Obsługa klienta

Konsultant ds. wsparcia technicznego (back-office) z j. polskim

Warszawa
31 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
31 PLN/godz.Brutto za godzinę - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

branża RTV/AGD

język polski

angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Cześć!

Czy kiedykolwiek w pracy robiłeś(-aś) pranie?

Nie? Dziwne…u nas to normalne 😊

Wspieramy klientów jednego z największych producentów urządzeń RTV/ AGD/ IT, a w biurze posiadamy tyle sprzętu, że poczujesz się niemalże jak w domu.

 

Zadania:

  • Udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom sprzętu, za pośrednictwem maili i czatów. Brak połączeń telefonicznych!
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
  • Udzielanie informacji na temat produktów i ich funkcjonalności,
  • Wprowadzanie zgłoszeń do systemu.


Nasze oczekiwania:

  • Biegła znajomość języka polskiego (C2/native),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Podstawowa znajomość obsługi urządzeń RTV/AGD (czyli np. lodówka, pralka, telewizor),
  • Uśmiech, pozytywne nastawienie, komunikatywność, chęć uczenia się,
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze komputera.
  • Dyspozycyjność na minimum 120h miesięcznie.

 

Rekrutujemy zdalnie! Poznaj etapy rekrutacji:

  1. Screening – wstępna rozmowa telefoniczna.
  2. Teams interview z weryfikacją języka angielskiego.
  3. Decyzja.


To oferujemy:

  • Umowa zlecenie ze stawką 31,50 zł brutto/h,
  • Możliwość współpracy w formie zdalnej po ustabilizowaniu dobrych wyników: najpierw zaprosimy Cię na okres treningu do naszego biura w Warszawie. Trening będzie trwał 3 tygodnie (poniedziałek-piątek 9:00-17:00). Przez następne tygodnie wdrożysz się w wykonywanie zadań i osiągniesz samodzielność- wówczas będzie możliwość przeniesienia się na współpracę zdalną, do której zapewnimy Ci sprzęt,
  • Możliwość ułożenia dogodnego harmonogramu współpracy; projekt pracuje w godzinach: poniedziałek-piątek 7:00-18:00 oraz w soboty 9:00-13:00,
  • Dostęp do platformy MyBenefit, gdzie otrzymane co miesiąc punkty możesz wymienić na kartę sportową, kody na zakupy, bilety do kina i wiele innych,
  • Możliwości rozwoju osobistego i językowego – do dyspozycji mamy szkolenia wewnętrzne oraz bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków,
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy – jesteśmy specjalistami od wyławiania talentów spośród naszych agentów w ramach rekrutacji wewnętrznych. Jest to dla Ciebie szansa na zbudowanie ścieżki kariery…


Do czego namawiamy i zapraszamy! Aplikuj już dziś!

31 PLN/godz.

Brutto za godzinę - UZ

Rekomendowane oferty

Customer Care Specialist (Dutch or German Speaking)

Nowa
GoFundMe
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
metric driven
proactivity
Nowa