Specjalista ds. administracji sprzedaży
ul. Unijna, Świdnik
TEMARED
Specjalista ds. administracji sprzedaży
Twoje zadania:
· przygotowywanie wycen i ofert handlowych dla klientów,
· prowadzenie i nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów,
· rejestrowanie i obsługa zamówień sprzedażowych,
· monitorowanie płatności i terminów realizacji zamówień,
· kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w zakresie zamówień, transportu oraz terminów dostaw,
· analiza konkurencji i cen na rynkach zagranicznych,
· współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej komunikacji i przepływu informacji.
Nasze wymagania:
· doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze administracji sprzedaży,
· bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (szczególnie Excel),
· doświadczenie w pracy z systemami ERP lub innymi aplikacjami sprzedażowymi (mile widziane),
· komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
· znajomość języka angielskiego (mile widziana).
Co Ci oferujemy?
· zatrudnienie na umowę o pracę – nie współpracujemy z agencjami pracy,
· pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00,
· wsparcie Zespołu w procesie wdrożenia do pracy – nie zostaniesz sam z projektami,
· duży parking – 300 m. od wejścia na teren firmy,
· w pełni wyposażoną kuchnię + kawa i herbata,
· benefity, które współfinansuje dla Ciebie pracodawca – możliwość dołączenia osób bliskich: Karta sportowa (w tym basen), opieka medyczna (placówki na terenie całej Polski), ubezpieczenie grupowe,
· darmowe lekcje języka angielskiego w siedzibie biura,
· 100 % finansowania szkoleń i kursów - odbywają się w godzinach pracy,
· premię świąteczną – w formie dodatkowej gotówki + upominek od Św. Mikołaja,
· awans w strukturach firmy – nasi Kierownicy zaczynali tak jak Ty,
· zgrany, młody zespół.
Specjalista ds. administracji sprzedaży
Specjalista ds. administracji sprzedaży
ul. Unijna, Świdnik
TEMARED