Oferty
Koordynator ds. Rozwoju Biznesu i Administracji
Praca biurowa

Koordynator ds. Rozwoju Biznesu i Administracji

Katowice
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

praca zespołowa

dobra organizacja pracy

skrupulatność

wysokie kompetencje komunikacyjne

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy małym studiem z branży designu, specjalizującym się w projektowaniu produktów, które odpowiadają na realne potrzeby użytkowników. Pracujemy w środowisku, gdzie kreatywność spotyka się z technologią, a każdy projekt to dla nas okazja do wdrażania innowacyjnych idei i nieustannego rozwoju.



Szukamy dynamicznej, dobrze zorganizowanej osoby, która wesprze naszą firmę w zarządzaniu projektami, działaniach sprzedażowo-marketingowych oraz organizacji biura. Jeżeli cenisz sobie różnorodność zadań i chcesz mieć realny wpływ na rozwój biznesu, dołącz do naszego zespołu!


Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie i nadzorowanie przebiegu projektów zgodnie z opracowanymi procesami
  • Wsparcie w pracy zespołów projektowych i zbieranie informacji od klientów
  • Pilnowanie kalendarza projektowego oraz raportowanie postępów prac klientom
  • Weryfikowanie list kontrolnych i dokumentacji projektowej
  • Wyszukiwanie ogłoszeń przetargowych oraz kompletowanie dokumentacji ofertowej
  • Budowanie baz kontaktów / wydarzeń
  • Organizacja szkoleń, warsztatów, spotkań, itp.
  • Prowadzenie działań CRM i aktualizacja bazy klientów
  • Monitorowanie aktywności potencjalnych klientów w mediach społecznościowych i publikowanie przygotowanych treści
  • Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie i zaopatrzenie biura
  • Utrzymywanie ładu w dokumentacji


Wymagane umiejętności:

·      Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z zarządzaniem projektami, organizacją biura lub kontaktami z klientami (min. 3 lata)

·      Minimalne doświadczenie w pracy z działem produkcji (niezależnie od pełnionej roli)

·      Zdolność do wykrywania i korygowania błędów w pracy, a także do wdrażania rozwiązań zapobiegających ich powtórzeniu

·      Systematyczność oraz skuteczna organizacja pracy

·      Elastyczne podejście i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań

·      Zaangażowanie w odnajdywanie trudnodostępnych informacji

·      Doświadczenie w pracy zespołowej

·      Budowanie profesjonalnych i stonowanych relacji z klientami


Oferujemy:

  • Różnorodność zadań – żadna rutyna nie będzie Ci straszna! Poznasz pełen zakres działań firmy oraz współpracę z klientami z różnych branż (np. meblarskiej, AGD, wnętrzarskiej, czy przetwórczej)
  • Duży wpływ na rozwój firmy – Twoje pomysły będą miały znaczenie i będą doceniane.
  • Elastyczność – możliwość pracy hybrydowej lub dostosowania czasu pracy.
  • Szansa na rozwój kompetencji projektowych – zdobędziesz doświadczenie w zarządzaniu projektami i współpracy z klientami.
  • Bliska współpraca z doświadczonym zespołem – dostęp do wiedzy i mentoringu, który pomoże Ci się rozwijać.
  • Samodzielność w działaniu – cenimy samodzielność w pracy
  • Możliwość rozwoju stanowiska – wraz z rozwojem firmy, Twoja rola również będzie mogła ewoluować.

 

Preferowana forma zatrudnienia: Poszukujemy osoby, która będzie mogła zaangażować się na około pół etatu. Współpracę proponujemy w formie B2B.

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent/-ka Dyrektora

Nowa
Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
Grodzisk Mazowiecki
Microsoft Office PowerPoint
Microsoft Office Excel
język angielski
Nowa

Online Training Specialist

Nowa
1 312 - 1 492 usd
Life Architect
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Zdolności organizacyjne
Prezycja i terminowość
Znajomość pakietu MS Office i Google Docs
Nowa

Office Manager

Nowa
ARTTIME
Warszawa
administracja
Nowa

Pracownik biurowy - fakturzysta

Nowa
1 099 - 1 221 usd
CarFree Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Warszawa
Wapro Gang
Nowa

Office Manager

Nowa
Foodcom S.A.
Warszawa
język angielski
Nowa