Obowiązki na stanowisku:
- Realizacja dużych, złożonych projektów w różnych regionach lub domenach i/lub z wykorzystaniem nowych technologii. Kluczowe obowiązki obejmują zarządzanie zakresem projektu, budżetem, zespołem projektowym, zasobami, harmonogramem, ryzykiem i działaniami w zakresie zarządzania zmianami organizacyjnymi;
- Rozwój i utrzymanie planów projektowych, w tym: struktury podziału pracy, kamienie milowe projektu, analizy ścieżki krytycznej, plany oceny ryzyka i zarządzania, analizy kosztów i korzyści, plany zatrudnienia, harmonogramy projektów i budżety projektów;
- Wyznaczanie deadline’ów, przydzielanie obowiązków oraz monitorowanie i podsumowywanie postępu projektów;
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacje z członkami zespołu, dostawcami i innymi działami Tenneco zaangażowanymi w realizowane projekty;
- Eskalacja kwestii związanych z projektem do PMO lub kierownictwa w razie potrzeby;
- Przygotowywanie raportów o stanie projektu dla wyższego kierownictwa;
- Zapewnienie, że kamienie milowe projektu są osiągane na czas oraz w ramach budżetów zespołu i projektu;
- Kierowanie pracami rozwojowymi zespołu z wykorzystaniem metodologii zarządzania projektami ;
- Podejmowanie decyzji w celu zapewnienia powodzenia projektów, biorąc pod uwagę czas, ryzyko, wymagania funkcjonalne i korzyści biznesowe;
- Inne obowiązki zgodnie z przydziałem;
Oczekiwania wobec kandydata:
- Wykształcenie wyższe (preferowane IT lub dziedzina pokrewna);
- Kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami (np. PMP);
- Doświadczenie jako Project Specialist zarządzający złożonymi projektami, od średnich do dużych korporacyjnych inicjatyw IT w złożonej organizacji międzynarodowej;
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej i/lub produkcyjnej – mile widziane;
- Doświadczenie w Planview i innym oprogramowaniu Enterprise do zarządzania portfelem będzie dodatkowym atutem; doświadczenie w Visio będzie dodatkowym atutem;
- Biegłość w metodologii zarządzania projektami, narzędziach i technikach planowania projektów; Waterfall; doświadczenie w metodologii Agile – mile widziane;
- Znajomość MS Project / Excel / Word i PowerPoint;
- Biegłość w planowaniu projektów – umiejętność pracy z zespołem projektowym w celu stworzenia szczegółowego planu projektu i planu zasobów;
- Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej wraz ze zdolnością do nawiązywania kontaktów i wywierania wpływu na wielu poziomach organizacyjnych;
- Doskonałe umiejętności budowania relacji i nawiązywania kontaktów;
- Doskonałe umiejętności techniczne, organizacyjne, rozwiązywania problemów, budżetowania i zarządzania czasem;
- Globalne doświadczenie w kierowaniu zespołem będzie dodatkowym atutem;
- Doświadczenie w zarządzaniu dostawcami i zespołami zewnętrznymi;
- Zdolność do podróży do 20%;
Podejmując współpracę możemy zaoferować:
- Hybrydowy tryb pracy (2 dni w tygodniu HO - możliwe inne, indywidualne ustalenia z przełożonym);
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne Lux Med;
- Karta sportowa OK System;
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie wakacji, paczki i bony świąteczne i wiele innych);
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej korporacji;
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe (m. in. kursy językowe);