Marketing Traffic & Operations Manager
Chłodna 51, Warszawa
The Company
Stanowisko odpowiada za strategiczne i operacyjne zarządzanie egzekucją działań marketingowych w dynamicznym środowisku organizacji parasolowej.
Wspiera efektywność operacyjną, jakość realizacji i standaryzację procesów w ramach zróżnicowanego portfolio marek The Company ( BNI, Corporate Connections, etc.). Zadaniem marketing traffic & operations managera jest planowanie, koordynowanie i egzekucja projektów marketingowych – zarówno z udziałem zasobów wewnętrznych, jak i wykonawców zewnętrznych – z dbałością o czas, jakość, budżet i efektywność procesową. Marketing Traffic & Operations Manager zapewnia spójny i efektywny przepływ działań marketingowych dla wszystkich brandów w ramach grupy The Company, poprzez optymalizację procesów, proaktywne zarządzanie zasobami i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Stanowi kluczowe ogniwo między zespołami marketingowymi a zlecającymi i wykonawcami działań.
Stanowisko raportuje do Dyrektora Marketingu i ściśle współpracuje z liderami marek, zespołami funkcjonalnymi (digital, content, video, komunikacja, graficy) oraz dostawcami zewnętrznymi.
Charakter pracy: Wielozadaniowy, dynamiczny, wymagający skutecznej komunikacji w strukturze matrycowej i priorytetyzacji działań pod presją czasu.
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
Wdrożenie efektywności operacyjnej, jakości realizacji i standaryzacji procesów w ramach zróżnicowanego portfolio marek The Company.
Planowanie, koordynowanie i egzekucja projektów marketingowych – zarówno z udziałem zasobów wewnętrznych, jak i wykonawców zewnętrznych – z dbałością o czas, jakość, budżet i efektywność procesową.
Zapewnienie spójnego i efektywnego przepływu działań marketingowych dla wszystkich brandów w ramach grupy The Company, poprzez wdrożenie i optymalizację procesów.
Proaktywne zarządzanie zasobami i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, w tym utrzymanie systemu zarządzania projektami (np. Monday, Asana).
Budowa i zarządzanie współpracą z bazą podwykonawców, agencji i freelancerów.
Zarządzanie projektami od briefingu po finalną realizację, współpracując z zespołami marketingu.
Kontrola budżetów, optymalizacja kosztów, zarządzanie relacjami.
Wdrażanie kultury "on time delivery" i zarządzanie backlogiem projektów.
Planowanie i koordynacja roadmapy działań marketingowych dla wszystkich brandów w portfolio.
Implementacja rozwiązań automatyzacyjnych wspierających efektywność zespołu marketingowego.
Analiza efektywności procesów i identyfikacja obszarów do optymalizacji.
Zarządzanie raportowaniem, jakością egzekucji i komunikacją międzyzespołową.
Priorytetyzacja działań pod presją czasu.
Wymagania:
Doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi i operacyjnymi z mocnym naciskiem na efektywność i automatyzację procesów.
Doświadczenie w planowaniu, koordynowaniu i egzekucji projektów marketingowych – zarówno z udziałem zasobów wewnętrznych, jak i wykonawców zewnętrznych – z dbałością o czas, jakość, budżet i efektywność procesową.
Sprawdzona baza podwykonawców, agencji i freelancerów.
Co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub operations, preferowane na stanowiskach managerskich.
Praktyczna znajomość narzędzi automatyzacyjnych i do zarządzania projektami, np. HubSpot, Monday, Trello, Asana, Make / Zapier oraz narzędzi AI.
Doświadczenie w budżetowaniu i kontroli finansowej projektów marketingowych.
Zarządzanie wieloma projektami równolegle i skuteczne egzekwowanie celów operacyjnych.
Kompetencje w zarządzaniu ekosystemem zewnętrznych partnerów.
Doświadczenie w budowaniu procesów i standardów operacyjnych.
Wysoka samodyscyplina, zorganizowanie, elastyczność i orientacja na rozwiązywanie problemów.
Znajomość środowiska agencji / współpracy z freelancerami.
Doświadczenie w rolach typu: Traffic Manager, Project Manager, Marketing Operations Manager.
Co oferujemy:
Współpracę B2B w dynamicznej i nowoczesnej organizacji.
Realny wpływ na efektywność operacyjną zespołu marketingu i strukturę pracy.
Dostęp do innowacyjnych narzędzi, technologii i systemów automatyzacji.
Udział w ekskluzywnych wydarzeniach biznesowych - konferencje, webinary, Business Weekendy.
Współfinansowanie opieki medycznej, karty sportowej .
Udział w transformacji cyfrowej dynamicznie rozwijającej się organizacji z realnym wpływem na wprowadzanie innowacji.
Udział w ciekawych projektach.
The Company to największa społeczność dla przedsiębiorców w Polsce, łącząca BNI Polska, Corporate Connections Polska oraz inicjatywy wspierające rozwój przedsiębiorczości. Organizacja zrzesza blisko 2500 przedsiębiorców, oferując wsparcie przez system rekomendacji, wymianę doświadczeń i edukację w zakresie skutecznych strategii biznesowych. The Company reprezentuje interesy przedsiębiorców, budując silne środowisko biznesowe i mając realny wpływ na rozwój polskiej przedsiębiorczości.
Marketing Traffic & Operations Manager
Marketing Traffic & Operations Manager
Chłodna 51, Warszawa
The Company