Marketing Traffic & Operations Manager

Marketing

Marketing Traffic & Operations Manager

Marketing

Chłodna 51, Warszawa

The Company

Pełny etat
B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie projektami
koordynowanie projektów marketingowych 360
baza sprawdzonych podwykonawców
kultura "on time delivery"
skuteczne egzekwowanie celów operacyjnych
znajomość narzędzi automatyzacyjnych
orientacja na rozwiązywanie problemów
narzędzia automatyzacyjne

Opis stanowiska

Stanowisko odpowiada za strategiczne i operacyjne zarządzanie egzekucją działań marketingowych w dynamicznym środowisku organizacji parasolowej.

Wspiera efektywność operacyjną, jakość realizacji i standaryzację procesów w ramach zróżnicowanego portfolio marek The Company ( BNI, Corporate Connections, etc.). Zadaniem marketing traffic & operations managera jest planowanie, koordynowanie i egzekucja projektów marketingowych – zarówno z udziałem zasobów wewnętrznych, jak i wykonawców zewnętrznych – z dbałością o czas, jakość, budżet i efektywność procesową. Marketing Traffic & Operations Manager zapewnia spójny i efektywny przepływ działań marketingowych dla wszystkich brandów w ramach grupy The Company, poprzez optymalizację procesów, proaktywne zarządzanie zasobami i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Stanowi kluczowe ogniwo między zespołami marketingowymi a zlecającymi i wykonawcami działań. 

Stanowisko raportuje do Dyrektora Marketingu i ściśle współpracuje z liderami marek, zespołami funkcjonalnymi (digital, content, video, komunikacja, graficy) oraz dostawcami zewnętrznymi.

Charakter pracy: Wielozadaniowy, dynamiczny, wymagający skutecznej komunikacji w strukturze matrycowej i priorytetyzacji działań pod presją czasu.


Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • Wdrożenie efektywności operacyjnej, jakości realizacji i standaryzacji procesów w ramach zróżnicowanego portfolio marek The Company. 

  • Planowanie, koordynowanie i egzekucja projektów marketingowych – zarówno z udziałem zasobów wewnętrznych, jak i wykonawców zewnętrznych – z dbałością o czas, jakość, budżet i efektywność procesową. 

  • Zapewnienie spójnego i efektywnego przepływu działań marketingowych dla wszystkich brandów w ramach grupy The Company, poprzez wdrożenie i optymalizację procesów.

  • Proaktywne zarządzanie zasobami i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, w tym utrzymanie systemu zarządzania projektami (np. Monday, Asana).

  • Budowa i zarządzanie współpracą z bazą podwykonawców, agencji i freelancerów.

  • Zarządzanie projektami od briefingu po finalną realizację, współpracując z zespołami marketingu.

  • Kontrola budżetów, optymalizacja kosztów, zarządzanie relacjami.

  • Wdrażanie kultury "on time delivery" i zarządzanie backlogiem projektów.

  • Planowanie i koordynacja roadmapy działań marketingowych dla wszystkich brandów w portfolio.

  • Implementacja rozwiązań automatyzacyjnych wspierających efektywność zespołu marketingowego.

  • Analiza efektywności procesów i identyfikacja obszarów do optymalizacji.

  • Zarządzanie raportowaniem, jakością egzekucji i komunikacją międzyzespołową.

  • Priorytetyzacja działań pod presją czasu.


Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi i operacyjnymi z mocnym naciskiem na efektywność i automatyzację procesów.

  • Doświadczenie w planowaniu, koordynowaniu i egzekucji projektów marketingowych – zarówno z udziałem zasobów wewnętrznych, jak i wykonawców zewnętrznych – z dbałością o czas, jakość, budżet i efektywność procesową. 

  • Sprawdzona baza podwykonawców, agencji i freelancerów.

  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy  na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub operations, preferowane na stanowiskach managerskich.

  • Praktyczna znajomość narzędzi automatyzacyjnych i do zarządzania projektami, np. HubSpot, Monday, Trello, Asana, Make / Zapier oraz narzędzi AI.

  • Doświadczenie w budżetowaniu i kontroli finansowej projektów marketingowych.

  • Zarządzanie wieloma projektami równolegle i skuteczne egzekwowanie celów operacyjnych.

  • Kompetencje w zarządzaniu ekosystemem zewnętrznych partnerów.

  • Doświadczenie w budowaniu procesów i standardów operacyjnych.

  • Wysoka samodyscyplina, zorganizowanie, elastyczność i orientacja na rozwiązywanie problemów.

  • Znajomość środowiska agencji / współpracy z freelancerami.

  • Doświadczenie w rolach typu: Traffic Manager, Project Manager, Marketing Operations Manager.


Co oferujemy:

  • Współpracę B2B w dynamicznej i nowoczesnej organizacji.

  • Realny wpływ na efektywność operacyjną zespołu marketingu i strukturę pracy.

  • Dostęp do innowacyjnych narzędzi, technologii i systemów automatyzacji.

  • Udział w ekskluzywnych wydarzeniach biznesowych - konferencje, webinary, Business Weekendy.

  • Współfinansowanie opieki medycznej, karty sportowej .

  • Udział w transformacji cyfrowej dynamicznie rozwijającej się organizacji z realnym wpływem na wprowadzanie innowacji.

  • Udział w ciekawych projektach.


Oferta dodana: 18.09.2025

Poznaj pracodawcę

The Company

The Company to największa społeczność dla przedsiębiorców w Polsce, łącząca BNI Polska, Corporate Connections Polska oraz inicjatywy wspierające rozwój przedsiębiorczości. Organizacja zrzesza blisko 2500 przedsiębiorców, oferując wsparcie przez system rekomendacji, wymianę doświadczeń i edukację w zakresie skutecznych strategii biznesowych. The Company reprezentuje interesy przedsiębiorców, budując silne środowisko biznesowe i mając realny wpływ na rozwój polskiej przedsiębiorczości.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Marketing Traffic & Operations Manager

Aplikuj na ofertę pracy

Marketing Traffic & Operations Manager

Chłodna 51, Warszawa

The Company

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest BNI Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Chłodna 51 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żąd... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca