Dla naszego klienta, globalnej sieci komunikacji marketingowej obsługującej ponad 200 klientów w Polsce, odpowiadającej na potrzeby ery cyfrowej, poszukujemy osoby na stanowisko Senior SEM Specialist, która dołączy do naszego zespołu specjalistów.
Jakie zadania na Ciebie czekają:
- Samodzielne prowadzenie kampanii SEM (Google Ads i Bing Ads) dla wskazanych klientów;
- Prowadzenie i zarządzanie kampaniami SEM dla klientów z różnych branż, w tym dla międzynarodowych brand’ów;
- Wsparcie w strategicznym planowaniu kampanii i szacowaniu efektów z działań SEM;
- Testowanie nowych rozwiązań Google Ads, wykorzystywanie wersji beta produktów Google;
- Optymalizacja kampanii wg wyznaczonych KPI;
- Raportowanie wyników kampanii;
- Analiza danych, wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji;
- Kontakty z klientami, budowanie relacji oraz doradzanie klientom w wyborze rozwiązań;
- Przygotowywanie prezentacji podsumowujących przeprowadzone działania;
- Udział w procesach przetargowych.
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Zainteresowanie rozwojem w obszarze SEM i online marketingu;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint) – znajomość formuł, znajomość tabel przestawnych, umiejętność estetycznego prezentowania danych;
- Dobra znajomość języka angielskiego – min. poziom B2;
- Min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google Ads;
- Znajomość i umiejętność wykorzystywania panelu (Google Ads) i Edytora Google Ads;
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii w wyszukiwarce Google;
- Analityczne myślenie, umiejętność wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji;
- Myślenie strategiczne - umiejętność strategicznego podejścia do kampanii online;
- Skrupulatność i dokładność;
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzoną pracę;
- Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów;
- Dbałość o wysoką jakość dostarczanej pracy;
- Umiejętność pracy w dynamicznym i szybko zmieniającym się środowisku;
- Dobra organizacja pracy;
- Znajomość Bing Ads, Search Ads, Google Analytics będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę dla globalnego klienta z obszaru komunikacji marketingowej;
- Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
- Szkolenie on-boardingowe i programy rozwojowe;
- Płatną przerwę w świadczeniu usług, w tym dodatkowe 2 dni na wolontariat pracowniczy oraz 3 dni tzw. Wellness Days;
- Summer Fridays - w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
- Zdalny/Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
- Wewnętrzne programy szkoleniowe;
- Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci;
- Dostęp do platformy wspierającej zdrowie psychiczne;
- Sponsorowany pakiet ubezpieczenia zdrowotnego z możliwością rozszerzenia oraz możliwość skorzystania z karty sportowej.