• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskSupportCustomer Success Specialist (Onboarding Team)
    Customer Success Specialist (Onboarding Team)
    Support
    Thulium Sp. z o.o.

    Customer Success Specialist (Onboarding Team)

    2 155 - 2 535 USDNetto miesięcznie - B2B
    1 774 - 2 281 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Key Account Manager

    customer success

    język angielski

    Mile widziane

    SaaS

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    KOGO SZUKAMY?


    Customer Success Specialist (Onboarding Team)


    O NAS

    Thulium to jedno z czołowych w polskich narzędzi do zarządzania kontaktami z klientami i integracji ich kanałów komunikacji. Od kilkunastu lat dostarczamy firmom narzędzia, które pomagają im w efektywnym zarządzaniu komunikacją od klientów. Porządkujemy procesy obsługi rozmów telefonicznych, e-maili, czatów.

    Misją naszego zespołu Customer Success jest aktywne wspieranie firm w optymalizowaniu i stałym podnoszeniu standardów szeroko pojętej obsługi klienta.

    Masz w sobie dużą motywację do działania i szukasz ciekawych, rozwijających wyzwań w pracy w branży technologicznej? Wyślij nam swoje CV!


    O TOBIE

    • Masz minimum 3 lata doświadczenia w obszarze Customer Success lub przy wdrażaniu oprogramowania. Praca w firmie SaaS będzie dodatkowym plusem.
    • Jesteś osobą empatyczną, asertywną i zwracasz uwagę na szczegóły.
    • Lubisz i cenisz odpowiedzialność. W Thulium praca każdego członka zespołu ma bezpośredni wpływ na nasz biznes.
    • Uwielbiasz rozwiązywać problemy. Potrafisz zadawać odpowiednie pytania rozmówcy, aby zrozumieć problem i wesprzeć go w realizacji celów
    • Pracujesz mądrze. Lubisz rozwiązywać problemy systemowo, nie tylko odpowiadać na powtarzające się pytania.
    • Jesteś osobą zorganizowaną i samodzielną, która dodatkowo potrafi łączyć innych wokół wspólnego celu.
    • Posługujesz się językiem angielski w stopniu zaawansowanym. O ile większość klientów mamy z Polski, otwieramy się na inne rynki.


    O STANOWISKU

    • Prowadzenie wdrożeń dla nowych klientów: ustalenie wymagań, edukacja klienta, konfiguracja konta, szkolenie.
    • Współpraca z całym zespołem Customer Success w celu realizacji strategii utrzymania i rozwoju klientów.
    • Zbieranie feedbacku klientów i sprawianie, że głos klienta jest obecny wewnątrz organizacji
    • Przygotowanie materiałów edukacyjnych wspierających samodzielność klientów w pracy z Thulium
    • Prowadzenie dodatkowych szkoleń, jeśli zaistnieje taka potrzeba
    • Prowadzenie skutecznej komunikacji z jasnymi celami, przekazem, harmonogramem i wskaźnikami sukcesu


    CO ZYSKASZ?

    • Przejrzyste warunki wynagrodzenia i rozwoju,
    • Możliwość wdrażania swoich pomysłów biznesowych w życie,
    • Lekcje angielskiego z native speakerem dla chętnych
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Kartę Multisport
    • System Kafeteria


    WARUNKI WSPÓŁPRACY:

    W zależności od doświadczenia przewidujemy wynagrodzenie na poziomie od 7000-9000 PLN brutto w przypadku UoP lub 8500-10000 na umowie B2B.


    Rodzaj umowy

    Umowa o pracę / B2B

    Tryb pracy

    Praca zdalna lub w systemie hybrydowym (dla osób z Krakowa)


    PROCES REKRUTACYJNY

    1. Prześlij nam swoje CV
    2. Krótka rozmowa telefoniczna po pozytywnej weryfikacji
    3. Spotkanie online z Head of Customer Success
    4. Oferta!


    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Thulium Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

    Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Thulium Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, os. Złotej Jesieni 7. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Wszystkie ofertyGdańskSupportCustomer Success Specialist (Onboarding Team)
    2 155 - 2 535 USD

    B2B

    1 774 - 2 281 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    IT Customer Success Specialist

    Nowa
    CodeTwo - HRejterzy
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    Microsoft Office
    obsługa klienta
    Nowa

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 014 - 1 394 usd
    Biliti
    Aleksandrów Łódzki
    sumienność
    komunikatywność
    dobra organizacja pracy
    Nowa

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 217 - 1 318 usd
    Costway
    Gdańsk
    język angielski
    Allegro
    Amazon
    Nowa

    Junior Portfolio Analyst

    Nowa
    Colliers
    Warszawa
    Microsoft Office Word
    PowerPoint
    Microsoft Office
    Nowa

    Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

    Nowa
    CERI INTERNATIONAL SP Z O O
    Białystok
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język niemiecki
    Microsoft Office
    obsługa klienta
    Nowa