• Oferty
  • Wszystkie ofertyBiałystokSupportJunior Support Specialist
    Junior Support Specialist
    Nowa
    Support
    Tide Software sp. z o.o.

    Junior Support Specialist

    Białystok
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    C#

    MySQL

    Angular

    MSSQL

    Opis stanowiska

    Friendly offer

    Jako Junior Support Specialist będziesz odpowiadać za wsparcie techniczne zespołu support i Klientów Tide Software. Będziesz młodszym ale bardzo ważnym członkiem zespołu – na początku zapewniamy wsparcie i nadzór ale wraz z rozwojem zyskasz samodzielność. 


    Twoje zadania: 

    • Techniczna obsługa zgłoszeń wewnętrznych i Klientów – diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych oraz udzielanie pierwszego wsparcia technicznego zarówno wewnętrznie w dziale support jak i dla naszych Klientów; 
    • Współpraca z zespołem technicznym – ścisła współpraca z zespołem development w celu rozwiązywania bardziej złożonych problemów technicznych zgłaszanych przez Klientów oraz planowanie działań naprawczych; 
    • Monitorowanie systemów telekomunikacyjnych – monitorowanie systemów i infrastruktury w celu wykrywania i raportowania wszelkich nieprawidłowości; współpraca z zespołem technicznym przy reagowaniu na incydenty i minimalizowaniu przestojów;  
    • Testowanie i weryfikacja – testowanie naszych nowych produktów i funkcjonalności oraz tworzenie dokumentacji; wsparcie zespołu development w reprodukcji zgłaszanych przez Klientów błędów i weryfikacja zaproponowanych rozwiązań;  
    • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej – opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji technicznej, instrukcji dla klientów i pracowników dotyczących obsługi naszych produktów oraz pomoc w tworzeniu materiałów szkoleniowych; 


    Nasze oczekiwania: 

    • Wykształcenie wyższe w dziedzinie informatyki lub pokrewne  
    • Podstawowa wiedza z zakresu programowania (c#, angular) oraz relacyjnych baz danych (mssql, mysql) 
    • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych 
    • Analityczne myślenie 
    • Mile widziane doświadczenie na stanowisku wsparcia technicznego 
    • Umiejętność pracy pod presją czasu 

     

    Co oferujemy? 

    • Możliwość rozwoju w naszej firmie 
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub kontrakt B2B (do wyboru) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, tworzącej innowacyjne rozwiązania 
    • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon) 
    • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne (m.in. j. angielski, szkolenia produktowe) 
    • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, karnety sportowe, grupowe ubezpieczenie na życie) 
    • Przyjazną atmosferę w pracy oraz wyjazdy integracyjne budujące Twoje relacje z innymi. Byliśmy już w Toskanii, na Malcie, w Neapolu, Barcelonie, Lizbonie, Wrocławiu. W tym roku odwiedziliśmy Wietnam i Bałkany 😊 
    Wszystkie ofertyBiałystokSupportJunior Support Specialist

    Sprawdź podobne oferty pracy

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 014 - 1 394 usd
    Biliti
    Zgierz
    komunikatywność
    dobra organizacja pracy
    sumienność
    Nowa

    IT Administrator

    Nowa
    2 535 - 3 803 usd
    Callstack
    Wrocław
    IT support
    troubleshooting
    hardware
    Nowa

    Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

    Nowa
    2 231 - 2 510 usd
    Capita
    Kraków
    Microsoft Office
    język niemiecki
    Nowa

    Junior Customer Satisfaction Specialist

    Nowa
    1 521 usd
    ActiveNow
    Lublin
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    Ownership
    Nowa

    Pracownik działu obsługi klienta

    Nowa
    WOLT
    Katowice
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Team player
    skuteczna komunikacja
    English
    Nowa