• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportDoradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
    Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
    Support
    Capita

    Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

    Kraków
    2 231 - 2 510 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office

    język niemiecki

    Mile widziane

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    Jako Doradca ds. obsługi klienta w Capita dołączysz do zespołu osób zaangażowanych we wspieranie naszych klientów. Twoimi zadaniami będą: zapewnianie kompleksowej obsługi klienta na najwyższym poziomie, obsługiwanie zapytań telefonicznych i mailowych, jak również promowanie produktów i ofert zgodnie z potrzebami klientów.



     Twój zakres obowiązków:

    • Wspieranie klienta poprzez różne kanały (połączenia przychodzace i wiadomości)
    • Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów
    • Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.)
    • Wprowadzanie zmian w systemie
    • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
    • Sprzedaż i promowanie produktów



     Nasze wymagania:

    • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym
    • Podstawowa znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
    • Prokliencka postawa i wysoce rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
    • Znajomość programów pakietu Office
    • Gotowość do pracy w systemie zmianowym 5 dni w tygodniu, 40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do niedzieli (8:00 – 22:00)
    • Gotowość do pracy na podstawie umowy zlecenie na okres dwóch tygodni. Kolejna umowa to umowa o pracę na czas nieokreślony



     Oferta dla Ciebie:

    • Premia za wyniki do 2000 zł / miesiąc
    • Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich 
    • Mental Health Helpline - darmowa platforma wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego i coachingowego dla naszych pracowników
    • Dodatkowy dzień wolny na wolontariat 
    • Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych 
    • Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych 
    • Transparentna ścieżka rozwoju kariery
    • Międzynarodowe środowisko z silnymi powiązaniami ze szwajcarską kulturą biznesową
    • Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali 
    • Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny 
    • Pozytywna atmosfera i równowaga między pracą, a życiem prywatnym (30-minutowa przerwa na lunch wliczona w 8-godzinny czas pracy)



    Capita

    Capita to firma zajmująca się konsultingiem i usługami cyfrowymi. Każdego dnia pomagamy milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, w celu ułatwienia komunikacji między przedsiębiorstwami, a klientami, rządami i obywatelami. Współpracujemy z klientami i zapewniamy najnowocześniejsze technologie, które czynią życie łatwiejszym i prostszym. Capita to wiodący dostawca usług biznesowych zatrudniający ponad 55 000 pracowników, działający w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i RPA.

    Capita Polska wspiera klientów z różnych branż. Zajmujemy się obsługą klienta, kwestiami ubezpieczeń, analizy danych, nauki czy rozwoju. Działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi.

    Na co dzień zajmujemy się procesami takimi jak: sprawdzanie poprawności danych, kontakt z klientami, koordynacja szkoleń, raportowaniem, analizą finansową, likwidacją szkód czy wdrażaniem systemów.

    Jesteśmy pracodawcą równych szans, co oznacza, że ​​weźmiemy pod uwagę wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów, bez względu na tożsamość płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną czy status niepełnosprawności. Chcemy, by tworzone w Capita środowisko sprzyjało integracji i umożliwieniu rozwoju. 


    #customerservice #customeradvisor #customeragent #german #obslugaklienta #niemiecki #kundenbetreuer #kundenbetreuerin #kundenbetreuung #deutsch

    Wszystkie ofertyKrakówSupportDoradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
    2 231 - 2 510 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. platform e-commerce

    Nowa
    4FIZJO
    Warszawa
    analiza
    e-commerce
    idosell
    Nowa

    Obsługa Klienta Netflix z j. niemieckim

    Nowa
    2 028 usd
    APS
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język niemiecki
    język angielski
    Nowa

    Customer Support Specialist

    Nowa
    1 141 usd
    Dietly
    Gdańsk
    obsługa klienta
    komunikatywność
    Nowa

    Workday Talent & Performance Consultant

    Nowa
    Cognizant
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język angielski
    Customer focus
    presentation skills
    Nowa

    Osoba do działu Zamówień / Obsługi Klienta / e-commerce

    Nowa
    1 268 - 1 521 usd
    Mroomy
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Trello
    Dropbox
    Nowa