Oferty
Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Nowa
Support

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

8 800 - 9 900 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

język niemiecki

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Jako Doradca ds. obsługi klienta w firmie Capita dołączysz do zespołu osób zaangażowanych we wspieranie naszych klientów. Twoimi zadaniami będą: zapewnianie kompleksowej obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz obsługiwanie zapytań telefonicznych i mailowych.


 Twój zakres obowiązków:

  • Wspieranie klienta poprzez różne kanały (połączenia przychodzace i wiadomości)
  • Analizowanie oraz rozwiązywanie zapytań klientów
  • Udzielanie informacji związanych z aspektami administracyjnymi i technicznymi (produkty, faktury itp.)
  • Wprowadzanie zmian w systemie
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta


 Nasze wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego
  • Prokliencka postawa i dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
  • Znajomość programów pakietu Office
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00-16:00 i 14:00-22:00) 5 dni w tygodniu, 40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do niedzieli


 Oferta dla Ciebie:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowe o pracę (8800-9900zł + premia za wyniki do 2000zł brutto miesięcznie)
  • Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali 
  • Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny 
  • Pozytywna atmosfera i równowaga między pracą, a życiem prywatnym (30-minutowa przerwa na lunch wliczona w 8-godzinny czas pracy)
  • Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich (Mental Health Helpline)
  • Dodatkowy dzień wolny na wolontariat 
  • Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych 
  • Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych 
  • Transparentna ścieżka rozwoju kariery
  • Międzynarodowe środowisko z silnymi powiązaniami ze szwajcarską kulturą biznesową



Capita

Capita to firma zajmująca się konsultingiem i usługami cyfrowymi. Każdego dnia pomagamy milionom ludzi, dostarczając innowacyjne rozwiązania, w celu ułatwienia komunikacji między przedsiębiorstwami, a klientami, rządami i obywatelami. Współpracujemy z klientami i zapewniamy najnowocześniejsze technologie, które czynią życie łatwiejszym i prostszym. Capita to wiodący dostawca usług biznesowych zatrudniający ponad 55 000 pracowników, działający w Wielkiej Brytanii, Europie, Indiach i RPA.

Capita Polska wspiera klientów z różnych branż. Zajmujemy się obsługą klienta, kwestiami ubezpieczeń, analizy danych, nauki czy rozwoju. Działamy w trzech lokalizacjach – Krakowie, Opolu i Łodzi.

Na co dzień zajmujemy się procesami takimi jak: sprawdzanie poprawności danych, kontakt z klientami, koordynacja szkoleń, raportowaniem, analizą finansową, likwidacją szkód czy wdrażaniem systemów.

Jesteśmy pracodawcą równych szans, co oznacza, że ​​weźmiemy pod uwagę wszystkich odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów, bez względu na tożsamość płciową, pochodzenie etniczne, narodowość, religię lub przekonania, wiek, orientację seksualną czy status niepełnosprawności. Chcemy, by tworzone w Capita środowisko sprzyjało integracji i umożliwieniu rozwoju. 


#customerservice #customeradvisor #customeragent #german #obslugaklienta #niemiecki #kundenbetreuer #kundenbetreuerin #kundenbetreuung #deutsch


8 800 - 9 900 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Pracownik ds. obsługi klienta

Nowa
4 880 - 5 280 pln
GameSeal
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Praca zmianowa
komunikatywność
praca w zespole
Nowa

Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego

Nowa
Biznes Energia Sp. z o.o.
Gdynia
obsługa klienta
MS Office
umiejętności miękkie
Nowa

Specjalista ds. Obsługi klienta zagranicznego (Customer Service Specialist) 🌿

Nowa
Bielenda
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
CDN
Obsługi klienta zagranicznego
Nowa

Client Service Intern

Nowa
5 Bonsai
Warszawa
Microsoft Office PowerPoint
język angielski
automatyzacja marketingu
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (EV)

Nowa
BMZ Poland Sp. z o.o.
Gliwice
organizacja czasu pracy
Zdolności analityczne
wykształcenie wyższe
Nowa