Time4Ecommerce to stabilnie rozwijająca się firma, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze projektów e-commerce.
Naszym celem jest zwiększanie wyników naszych klientów poprzez strategiczne podejście do kampanii marketingowych i nowoczesne narzędzia.
Szukamy kolejnych pasjonatów, którzy chcą wspierać rozwój firm naszych klientów, jednocześnie rozwijając własne umiejętności.
Kogo dokładnie szukamy?
Osób otwartych na rozwój i nauke, nowoczesne i nieszablonowe podejście, chcących się rozwijać w obszarze marketingu i którym pojęcie grow hacking marketing nie jest obce! Realizujemy tylko ambitne projekty, często skalując klientów od zera na rynkach w Polsce, Europie, USA, Azji i Bliskim Wschodzie.
Twoje zadania:
Tworzenie i optymalizacja kampanii na platformach takich jak Meta Ads, Google Ads.
Ścisła współpraca z klientami, aby dostosować działania do ich celów biznesowych.
Analiza danych i monitorowanie wyników przy użyciu narzędzi takich jak GA4.
Raportowanie wyników kampanii oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
Tworzenie oraz testowanie różnorodnych treści reklamowych.
Oczekujemy:
Minimum dwa lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych na platformach Meta i Google.
Umiejętności miękkich z zakresu komunikacji z klientem i doświadczenia w tym zakresie.
Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zmiennych warunków, które zawsze towarzyszą w świecie kampanii reklamowych.
Nastawienia na osiąganie wyników i zrozumienia, że to nie czas pracy przy projekcie a jego efektywność i wyniki są kluczowe.
Nice to have:
Znajomości platformy Shopify - zrealizowaliśmy ponad 100 projektów w tej technologii.
Doświadczenie w narzędziach wspierających marketing, takich jak np. HotJar, Looker Studio i inne.
Pinterest, Linkedin, TikTok Ads.
Zainteresowanie tematyką AI i/lub jego wykorzystanie w dotychczasowej pracy.
Co oferujemy?
Pracę w godzinach 9-17 lub 8-16 (inne pory są także możliwe)
Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i wyników.
Pracę w zgranym, wspierającym się zespole, gdzie każdy ma realny wpływ na sposób działania i sukces firmy.
Brak udawanej “korpo-kultury” - jeśli coś nie jest zgodne z Twoimi wartościami, bądź napotkasz problem, rozmawiamy o tym szczerze i na otwartym Meet.
Możliwość uczestnictwa w projektach różnej skali – od znanych marek po szybko rozwijające się start-upy.
Nasze wartości:
Zaufanie: Cel firmy to budować sukcesywnie bardzo dobrze zgrane zespoły specjalistów dobrze czujących się i rozwijających w firmie.
Doskonalenie: Regularnie uczymy się, także od siebie nawzajem i nieustannie szukamy lepszych rozwiązań.
Szacunek: W Time4Ecommerce cenimy kulturę pracy, w której każdy czuje się doceniony, a problemy rozwiązywane są konstruktywnie.
Jak wygląda proces rekrutacji?
Wysyłasz CV. Doceniamy podesłanie czegoś “extra” - może to być list motywacyjny, case study itp.
Otrzymujesz na e-mail z CV zaproszenie na spotkanie online z liderem zespołu marketingu (przez Google Meet) - opowiemy sobie obustronnie więcej o potencjalnej współpracy, dostaniesz kilka pytań weryfikujących Twoją wiedzę oraz odpowiemy na Twoje pytania.
Dla osób na następnym etapie rozmowa z CEO firmy (Google Meet) podczas której porozmawiamy z Tobą o marketingu.
Finalna decyzja i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem – rozpoczęcie współpracy.
PS. Podczas spotkania rekrutacyjnego wejdziemy głęboko w zagadnienia marketingowe, oczekujemy, że zdradzisz nam coś fajnego o marketingu i zaskoczysz nas :)
Wyślij swoje CV do nas już dzisiaj, jeśli szukasz zespołu, który pomoże Ci się rozwinąć w zakresie marketingu i eCommerce i jeśli jesteś osobą, która lubi pracować, nie boi się wyzwań i lubi gdy wykresy świecą się na zielono!
Może to właśnie Ciebie szukamy.
UWAGA:
Nie wysyłaj do nas swojego CV jeśli szukasz współpracy w której chcesz ustawiać standardowe kampanie reklamowe od 9 do 17 i nie chcesz się rozwijać i realizować fajnych projektów :)
PS. Jeszcze to czytasz i nie złożyłeś/aś CV? Wyślij teraz :)
Zobacz też naszą stronę Time4ecommerce.pl - Agencja ecommerce, agencja marketingowa.
PS. Jeśli Twoje CV to tylko wstęp, a w portfolio masz projekty, które "rozsadziły" budżety konkurencji, skalowały biznes od zera do milionów, albo masz na koncie eksperymenty marketingowe, o których boją się mówić w branży – to właśnie na Ciebie czekamy. Wyślij swoje CV i przygotuj się, bo podczas rozmowy nie będziemy pytać o definicje, ale o to, jak wywracasz marketing do góry nogami. Pokaż nam, że Twoja ambicja to dopiero początek!
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty