Specjalista ds sprzedaży z j. niemieckim
Sprzedaż

Specjalista ds sprzedaży z j. niemieckim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

dobra organizacja pracy

język niemiecki

elastyczność

prawo jazdy kat. B

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dla naszego klienta, firmy działającej prężnie na polsko niemieckim rynku transportu, spedycji i logistyki, szukamy do współpracy osoby, która zna dobrze język niemiecki i chce prowadzić aktywną sprzedaż jakościowych usług.


Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży

Miejsce pracy: Polska / Niemcy / Austria / Szwajcaria



Kogo szukamy?

  • znasz biegle język niemiecki,
  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w aktywnej sprzedaży w terenie, mile widziane doświadczenie w branży transport, spedycja, logistyka,
  • posiadasz wiedzę w zakresie aktywnego budowania bazy klientów z sektora B2B, mile widziane doświadczenie w aktywnym budowaniu bazy klientów na rynku niemieckojęzycznym,
  • jesteś osobą samodzielną i aktywną w działaniu, nastawioną na rezultaty,
  • dbasz o pozytywne relacje i leży Ci na sercu najwyższa jakość obsługi klienta,
  • posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B i masz gotowość do wyjazdów służbowych w delegacje do klientów w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.


Twój zakres zadań:

  • Prowadzisz aktywną sprzedaż usług spedycyjnych, pozyskujesz nowych klientów w zakresie oferowanych usług na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii i Polski,
  • Planujesz sprzedaż długoterminową i realizujesz cele sprzedażowe,
  • Samodzielnie pozyskujesz nowych klientów a także rozwijasz sprzedaż na bazie dostarczanych leadów,
  • Budujesz długotrwałe relacje biznesowe z nowymi klientami oraz rozwijasz współpracę z aktualnymi, kluczowymi klientami firmy,
  • Zarządzasz portfelem klientów, poszerzasz koszyk usług,
  • Prowadzisz negocjacje handlowe i przygotowujesz umowy z kluczowymi klientami,
  • Współpracujesz z innymi działami firmy,
  • Reprezentujesz firmę biorąc udział w targach oraz eventach branżowych,
  • Raportujesz wyniki,
  • Praca ma charakter hybrydowy, zamiennie tygodnie pracy stacjonarnej i w terenie w delegacjach zagranicznych.


Co możemy zagwarantować?

  • wynagrodzenie podstawowe 8 318 - 11 251 zł brutto, czyli 6 000 - 8 000 zł netto + premie od sprzedaży (transparentny system premiowy/ do 50% wynagrodzenia podstawowego),
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz - kontrakt B2B,
  • niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód (również do użytku prywatnego),
  • stabilną pracę w rozwijającej się firmie spedycyjnej, zdobywającej przewagę na rynku dzięki jakości obsługi klienta,
  • współpracę w międzynarodowym środowisku,
  • wspierający i profesjonalny zespół, który dba o dobrą atmosferę współpracy,
  • wdrożenie w obowiązki i wsparcie w rozwoju.


Etapy rekrutacji:

  1. Rozmowa online z rekruterką.
  2. Rozmowa z przedstawicielami firmy.
  3. Spotkanie stacjonarne w celu ustalenia szczegółów współpracy w siedzibie firmy (Warszawa).



Czujesz, że ta oferta jest dla Ciebie? Zaaplikuj!


Rekrutację prowadzi Tobea, agencja zatrudnienia nr 12139.