Konsultant/ka ds. obsługi klienta - branża motoryzacyjna

Obsługa klienta

Konsultant/ka ds. obsługi klienta - branża motoryzacyjna

Obsługa klienta

królowej jadwigi, Poznań

TP Polska

Niepełny etat
UZ
Staż / Junior
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

obsługa klienta

Opis stanowiska

- Jesteś pasjonatem motoryzacji?


- Lubisz i potrafisz rozmawiać z ludźmi?


- Szukasz zajęcia związanego z Twoimi zainteresowaniami?



Jeśli tak, to zostań tu na chwilę i przeczytaj jak możesz wykorzystać swoją pasję jednocześnie zarabiając pieniądze.


W imieniu TP Polska zapraszam Cię do udziału w rekrutacji na rolę:


Doradcy klienta w branży motoryzacyjnej



Zadania, które na Ciebie czekają:


  • wspieranie klientów w kwestiach związanych z leasingiem, płatnościami i umowami,

  • udzielanie informacji na temat możliwych i niedostępnych opcji związanych z użytkowaniem samochodu,

  • przekazywanie klientom wiedzy merytorycznej dotyczącej warunków umowy, terminów jej zakończenia oraz procedur związanych z wcześniejszym wypowiedzeniem,

  • wyjaśnianie zasad dotyczących rat i spłat leasingu,

  • dbanie o wysoką jakość obsługi – będziesz reprezentować markę Premium, dlatego zorientowanie na satysfakcję klienta będzie tu miało szczególne znaczenie.


 


Na co zwrócimy uwagę u kandydatów:

  • doskonała znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie na poziomie ojczystym,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,

  • biegłość w obsłudze komputera,

  • wiedza o samochodach, zainteresowanie nowinkami ze świata motoryzacji, zorientowanie w tym obszarze- jest to kluczowe, abyś z łatwością przyswoił wiedzę jaką Ci podamy na szkoleniu- nie będzie to wiedza od podstaw,

  • komunikatywność: aktywne słuchanie, empatia, asertywność,

  • wysoka kultura osobista,

  • dyspozycyjność do współpracy w pełnym wymiarze godzinowym (projekt działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00).


 


Co oferujemy:

  • umowę zlecenie, stawka godzinowa 30,50 zł brutto/h,

  • w pełni zdalne szkolenie oraz mentoring, które przygotują Cię do codziennych zadań. Od pierwszego dnia będziesz realizować pracę z domu, a my zapewnimy Ci cały niezbędny sprzęt – od komputera po słuchawki,

  • realną możliwość awansu poprzez uczestniczenie w rekrutacjach wewnętrznych (z których wyłoniona została zdecydowana większość naszych pracowników w back office lub na stanowiskach kierowniczych),

  • program Poleć Znajomego- do zgarnięcia bonusy do 2000 zł brutto,

  • możliwość korzystania z platformy MyBenefit,

  • bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków,


 

Dołącz do naszego Teamu i aplikuj już dziś!

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: B2

Mile widziane

obsługa klienta

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 06.11.2025

O firmie

TP Polska

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych j...

Zobacz profil firmy

Konsultant/ka ds. obsługi klienta - branża motoryzacyjna

Podsumowanie oferty

Konsultant/ka ds. obsługi klienta - branża motoryzacyjna

królowej jadwigi, Poznań

TP Polska

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Majorel z siedzibą w Warszawie, ul .Al. Jerozolimskie 65/79 (dalej jako "administrator"). Masz pr... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.