Konsultant(ka) ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim
Wołoska, Warszawa
TP Polska
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim
Tryb współpracy: po szkoleniu, zdalnie
Szkolenie odbędziesz stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie, na Mokotowie.
Po szkoleniu (ok 3 tygodnie), możesz przenieść swoje zadania do domu, a my gwarantujemy cały sprzęt!
Twoim zadaniem będzie obsługa połączeń przychodzących i rozwiązywanie problemów technicznych klientów jednego z najbardziej znanych producentów sprzętu AGD.
Niczego nie sprzedajemy- dbamy o sprawne rozwiązywanie zgłoszonych spraw i jakość obsługi klienta.
Na co możesz liczyć z naszej strony:
- Umowa zlecenie ze stawką 30,50 zł brutto/h + 2 zł bonusu do KAŻDEJ zrealizowanej godziny za znajomość języka ukraińskiego + bonusy.
- Program Poleć Znajomego- do zgarnięcia bonusy: 500-4000 zł.
- Dostęp do platformy MyBenefit - samodzielnie wybierasz z czego chcesz korzystać. Do wyboru między innymi: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, vouchery zakupowe lub turystyczne, bilety do kina i wiele wiele więcej.
- Szkolenie, które w pełni przygotuje Cię do codziennych zadań.
- Bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków.
Na co zwrócimy uwagę u kandydatów:
- Bardzo dobra znajomość języków: polskiego i ukraińskiego w mowie i w piśmie.
- Komunikatywność, przez którą rozumiemy: umiejętność okazywania empatii, aktywnego słuchania, ale też asertywność, która w obsłudze klienta jest ważna.
- Dyspozycyjność do współpracy: projekt działa od poniedziałku do piątku: 8:00-20:00, w soboty: 10:00-18:00. W tych godzinach planujemy realizację zadań w pełnym wymiarze godzinowym (zmiany 8h).
Jeśli czujesz, że do siebie pasujemy- nie zwlekaj i aplikuj już dziś!
Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!
Konsultant(ka) ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim
Konsultant(ka) ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim
Wołoska, Warszawa
TP Polska