TP Poznań
Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!
Czesć!
Czy wiesz jak korzystać z terminala płatniczego?
Zadania techniczne nie sprawiają Ci trudności?
Czujesz się komfortowo w świecie aplikacji i pewnie obsługując komputer?
Szukasz długoterminowej współpracy?
Stań się wsparciem dla Klientów Biznesowych i dołącz do nas!
Sprawdź szczegóły współpracy poniżej!
Na czym polega ta rola?
Jako konsultant ds. obsługi klienta w naszej firmie, będziesz wspierać użytkowników terminali płatniczych. Rozmawiaj z klientami, rozwiązuj ich problemy i udzielaj porad technicznych - w 100% w językach czeskim oraz słowackim!
Klient może poprosić Cię o pomoc w obsłudze lub konfiguracji terminala płatniczego - bez obaw, wszystkiego nauczymy Cię podczas szkolenia.
Idealny profil kandydata:
Znajomość języka czeskiego oraz słowackiego (C1) - pomagamy klientom mówiącym po niemiecku. Zapewnimy Ci wszystkie narzędzia do współpracy w języku, który dobrze znasz!
Umiejętności komunikacyjne i empatia - pomagamy klientom, którym zależy na szybkim i skutecznym uzyskaniu rozwiązania.
Dobra organizacja i wielozadaniowość - potrafisz odnaleźć się w dynamicznym środowisku.
Gotowość do wzięcia udziału w szkoleniu w pełnym wymiarze godzin (3 tygodnie) - od 9:00 do 17:00 (pon-pt).
Dyspozycyjność do współpracy w godzinach 8:00 - 16:00
Elastyczność czasowa - możliwość współpracy między 120 do 160 godzin miesięcznie.
Biegłość w obsłudze komputera
Zadania:
Odbieranie połączeń od użytkowników terminali płatniczych
Wsparcie techniczne dla Klientów Biznesowych
Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów
Pomoc w obsłudze i konfigurowaniu terminali płatniczych
Przyjmowanie zgłoszeń i wprowadzanie ich do systemu
Kanały wsparcia klienta:
połączenia przychodzące,
wiadomości e-mail (system ticketowy),
połączenia wychodzące (tylko w przypadku potrzeby oddzwonienia do klienta)
Co oferujemy?
Umowę zlecenie na czas nieoznaczony – stabilna współpraca na przejrzystych warunkach.
Wysoka stawka – 50 zł brutto/h – już od pierwszego dnia szkolenia!
Przyjazne, wielokulturowe środowisko pracy – spotkaj ludzi z całego świata, których łączy wspólna pasja.
Możliwości rozwoju osobistego i językowego – nasza projekt to szansa na rozwój i długoterminową współpracę.
Dostęp do platformy MyBenefit, gdzie otrzymane co miesiąc punkty możesz wymienić na kartę sportową, kody na zakupy, bilety do kina i wiele innych.
Konkursy i nagrody – zdobywaj nagrody w firmowych konkursach wiedzy!
Czekamy na Twoją aplikację! :)
Brutto za godzinę - UZ
Rekomendowane oferty