Analityk E-commerce
Nowa
Marketing

Analityk E-commerce

11 000 - 13 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
11 000 - 13 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 000 - 9 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski C1

Looker Studio

Google Analytics

Google Tag Manager

GA4

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Opis stanowiska:

Poszukujemy doświadczonego Analityka E-commerce, który będzie odpowiadać za analizę danych związanych z ruchem na stronie internetowej oraz efektywnością działań e-commerce. Idealny kandydat posiada minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze analityki webowej idealnie e-commerce.


Zakres obowiązków:

  • Rekomendowanie działań optymalizujących konwersję i sprzedaż na stronach internetowych.

  • Implementacja oraz zarządzanie narzędziami analitycznymi (GA4, GTM, Hotjar/Clarity/Magento lub alternatywy).

  • Gromadzenie i przetwarzanie danych o zachowaniu użytkowników, źródłach ruchu i skuteczności kampanii.

  • Analiza danych w Looker Studio – identyfikacja trendów, wąskich gardeł oraz szans optymalizacyjnych.

  • Tworzenie raportów i prezentowanie wniosków dla zespołów marketingowych, sprzedażowych i zarządu.

  • Współpraca z zespołami marketingu, produktu i IT przy wdrażaniu rekomendowanych zmian.

  • Zarządzanie tagami i skryptami śledzącymi przy użyciu Google Tag Manager.

  • Ciągłe monitorowanie efektywności strony i kampanii oraz dostosowywanie metod zbierania danych.

  • Szkolenie zespołów z zakresu analityki internetowej oraz korzystania z narzędzi.

  • Śledzenie trendów w obszarze web analytics i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.


Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w analityce internetowej lub analityce danych marketingowych.

  • Praktyczna znajomość Google Analytics 4 (warunek konieczny).

  • Doświadczenie z Looker Studio, Google Tag Manager (min. średniozaawansowany poziom).

  • Umiejętność interpretacji danych i formułowania rekomendacji.

  • Doświadczenie w analizie ścieżek zakupowych i zachowań użytkowników.

  • Mile widziana znajomość Magento, Hotjar, Clarity, PowerBi, Luigibox lub narzędzi pokrewnych.

  • Znajomość technik analizy konkurencji.

  • Angielski na poziomie C1

11 000 - 13 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

6 000 - 9 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B