Opis stanowiska:
Poszukujemy doświadczonego Analityka E-commerce, który będzie odpowiadać za analizę danych związanych z ruchem na stronie internetowej oraz efektywnością działań e-commerce. Idealny kandydat posiada minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze analityki webowej idealnie e-commerce.
Zakres obowiązków:
Rekomendowanie działań optymalizujących konwersję i sprzedaż na stronach internetowych.
Implementacja oraz zarządzanie narzędziami analitycznymi (GA4, GTM, Hotjar/Clarity/Magento lub alternatywy).
Gromadzenie i przetwarzanie danych o zachowaniu użytkowników, źródłach ruchu i skuteczności kampanii.
Analiza danych w Looker Studio – identyfikacja trendów, wąskich gardeł oraz szans optymalizacyjnych.
Tworzenie raportów i prezentowanie wniosków dla zespołów marketingowych, sprzedażowych i zarządu.
Współpraca z zespołami marketingu, produktu i IT przy wdrażaniu rekomendowanych zmian.
Zarządzanie tagami i skryptami śledzącymi przy użyciu Google Tag Manager.
Ciągłe monitorowanie efektywności strony i kampanii oraz dostosowywanie metod zbierania danych.
Szkolenie zespołów z zakresu analityki internetowej oraz korzystania z narzędzi.
Śledzenie trendów w obszarze web analytics i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
Wymagania:
Min. 3 lata doświadczenia w analityce internetowej lub analityce danych marketingowych.
Praktyczna znajomość Google Analytics 4 (warunek konieczny).
Doświadczenie z Looker Studio, Google Tag Manager (min. średniozaawansowany poziom).
Umiejętność interpretacji danych i formułowania rekomendacji.
Doświadczenie w analizie ścieżek zakupowych i zachowań użytkowników.
Mile widziana znajomość Magento, Hotjar, Clarity, PowerBi, Luigibox lub narzędzi pokrewnych.
Znajomość technik analizy konkurencji.
Angielski na poziomie C1
Brutto miesięcznie - UZ
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty