Cześć!
Jesteśmy rozwijającą się organizacją świadczącą usługi z zakresu marketing & customer services, specjalizującą się w branży finansowej💰. Jesteśmy na etapie transformacji i rozwoju, planujemy znaczne powiększenie naszego zespołu. Dzieje się u nas dużo, i szukamy kogoś, kto lubi jak się dużo dzieje :)
Do naszego łódzkiego teamu szukamy otwartej, pozytywnej i zorganizowanej osoby, która przejmie pieczę nad naszym biurem i zadba o to, by całemu zespołowi pracowało się z niego przyjemnie i przytulnie😊, a także wspomoże Managerkę HR w jej codziennych obowiązkach🤓.
✨Jakie będą Twoje zadania?
🔹Zajmowanie się codziennymi zadaniami związanymi z pracą w biurze i jego obsługą oraz zapewnianie ogólnego wsparcia administracyjnego.
🔹Trzymanie pieczy nad zaopatrzeniem biura, oraz planowanie i realizowanie niezbędnych zakupów.
🔹Organizowanie wyjść firmowych i wyjazdów integracyjnych, oraz opracowywanie i zarządzanie innymi działaniami przyczyniającymi się do tworzenia pozytywnego środowiska pracy.
🔹Zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług (np. firma sprzątająca, usługi konserwacyjne itp.).
🔹Obsługa korespondencji oraz telefonu biurowego.
🔹Zarządzanie terminarzem - planowanie spotkań, rezerwacja sal konferencyjnych itp.
🔹Organizacja podróży służbowych - rezerwacja biletów, hoteli i transportu dla pracowników podróżujących w celach służbowych.
🔹Dbałość o przepływ faktur w firmie oraz o zachowanie porządku w dokumentacji.
🔹Trzymanie pieczy nad porządkiem w biurze.
🔹Obsługa i zarządzanie benefitami pracowniczymi.
🔹Wsparcie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych oraz procesu onboardingu od strony administracyjnej.
🔹Wsparcie w opracowywaniu, wdrażaniu oraz optymalizowaniu pozostałych procesów HR w firmie.
🔹Pomoc w kompletowaniu dokumentacji pracowniczej oraz utrzymywaniu jej w porządku.
✨Dołącz do nas jeśli:
🔹Jesteś osobą zorganizowaną, potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem oraz priorytetyzować zadania.
🔹Posługujesz się językiem angielskim pozwalającym na przeprowadzenie swobodnej rozmowy w tym języku (B1+).
🔹Chcesz rozwijać się w kierunku Office Manager/ka lub Specjalist(k)a ds. HR / Specjalist(k)a ds. rekrutacji.
🔹Jesteś komunikatywnym team playerem, ale potrafiącym skupić się też na pracy solo.
🔹Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office/Google Workspace.
🔹Jesteś osobą dokładną i rzetelną.
🔹Twoje podejście do pracy jest proaktywne.
🔹Posiadasz status studenta - DODATKOWY ATUT
🔹Praca hybrydowa (w związku z charakterem stanowiska obowiązuje przewagą pracy stacjonarnej) z dojazdami do biura w centrum Łodzi nie stanowi dla Ciebie problemu.
✨Co możemy Ci zaoferować?
🔹Możliwość dalszego rozwoju w innowacyjnej, rozwijającej się firmie związanej z branżą fintech.
🔹Możliwość kształtowania swojej ścieżki kariery w zależności od preferencji - możesz iść w kierunku Office Management lub nabierać coraz więcej doświadczenia w HR, by stać się z czasem samodzielnym specjalistą/samodzielną specjalistką.
🔹Płatne dni wolne od świadczenia usług.
🔹Biuro usytuowane w centrum Łodzi, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską.
🔹Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport).
🔹Możliwość świadczenia usług hybrydowo.
🔹Elastyczny tryb pracy.
🔹Możliwość rozwoju poprzez finansowanie szkoleń, kursów, warsztatów oraz poprzez dostęp do firmowej biblioteczki.
🔹Regularne wyjścia integracyjne z naszą ekipą z Łodzi i nie tylko 🙂
🔹Darmowe przekąski oraz napoje zimne i gorące w biurze.
🔹Możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych.
🔹Przeróżne inicjatywy ad-hoc (zawody, konkursy) które wymyślamy na bieżąco i na tworzenie i wdrażanie których możesz mieć wpływ, jeśli tylko chcesz.
🔹Kulturę feedbacku - dbamy o to, by Twój głos w firmie był usłyszany i byś miał/a wpływ na to, co się u nas dzieje.
🔹Brakuje ci jakiegoś benefitu? Masz pomysł na fajną inicjatywę? Powiedz nam o tym:) Jesteśmy w trakcie rozbudowy naszego działu HR oraz działań Employer Brandingowych, z chęcią przyjmiemy wszelkie propozycje i sugestie odnośnie udogodnień dla naszych pracowników i zleceniobiorców.
💡Jak będzie wyglądał proces?
1. Screening CV
2. Spotkanie online z Managerką działu HR & Office.
3. Złożenie oferty i podjęcie współpracy
To jak, zaczynamy?😀
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty