Oferty
✨Office & HR Assistant✨
Nowa
Praca biurowa

✨Office & HR Assistant✨

Łódź
5 800 - 7 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 200 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Workspace

Microsoft Office

język polski

administracja

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!


Jesteśmy rozwijającą się organizacją świadczącą usługi z zakresu marketing & customer services, specjalizującą się w branży finansowej💰. Jesteśmy na etapie transformacji i rozwoju, planujemy znaczne powiększenie naszego zespołu. Dzieje się u nas dużo, i szukamy kogoś, kto lubi jak się dużo dzieje :)


Do naszego łódzkiego teamu szukamy otwartej, pozytywnej i zorganizowanej osoby, która przejmie pieczę nad naszym biurem i zadba o to, by całemu zespołowi pracowało się z niego przyjemnie i przytulnie😊, a także wspomoże Managerkę HR w jej codziennych obowiązkach🤓.



✨Jakie będą Twoje zadania?

🔹Zajmowanie się codziennymi zadaniami związanymi z pracą w biurze i jego obsługą oraz zapewnianie ogólnego wsparcia administracyjnego.

🔹Trzymanie pieczy nad zaopatrzeniem biura, oraz planowanie i realizowanie niezbędnych zakupów.

🔹Organizowanie wyjść firmowych i wyjazdów integracyjnych, oraz opracowywanie i zarządzanie innymi działaniami przyczyniającymi się do tworzenia pozytywnego środowiska pracy.

🔹Zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług (np. firma sprzątająca, usługi konserwacyjne itp.).

🔹Obsługa korespondencji oraz telefonu biurowego.

🔹Zarządzanie terminarzem - planowanie spotkań, rezerwacja sal konferencyjnych itp.

🔹Organizacja podróży służbowych - rezerwacja biletów, hoteli i transportu dla pracowników podróżujących w celach służbowych.

🔹Dbałość o przepływ faktur w firmie oraz o zachowanie porządku w dokumentacji.

🔹Trzymanie pieczy nad porządkiem w biurze.

🔹Obsługa i zarządzanie benefitami pracowniczymi.

🔹Wsparcie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych oraz procesu onboardingu od strony administracyjnej.

🔹Wsparcie w opracowywaniu, wdrażaniu oraz optymalizowaniu pozostałych procesów HR w firmie.

🔹Pomoc w kompletowaniu dokumentacji pracowniczej oraz utrzymywaniu jej w porządku.


✨Dołącz do nas jeśli:

🔹Jesteś osobą zorganizowaną, potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem oraz priorytetyzować zadania.

🔹Posługujesz się językiem angielskim pozwalającym na przeprowadzenie swobodnej rozmowy w tym języku (B1+).

🔹Chcesz rozwijać się w kierunku Office Manager/ka lub Specjalist(k)a ds. HR / Specjalist(k)a ds. rekrutacji.

🔹Jesteś komunikatywnym team playerem, ale potrafiącym skupić się też na pracy solo.

🔹Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office/Google Workspace.

🔹Jesteś osobą dokładną i rzetelną.

🔹Twoje podejście do pracy jest proaktywne.

🔹Posiadasz status studenta - DODATKOWY ATUT

🔹Praca hybrydowa (w związku z charakterem stanowiska obowiązuje przewagą pracy stacjonarnej) z dojazdami do biura w centrum Łodzi nie stanowi dla Ciebie problemu.


✨Co możemy Ci zaoferować?

🔹Możliwość dalszego rozwoju w innowacyjnej, rozwijającej się firmie związanej z branżą fintech.

🔹Możliwość kształtowania swojej ścieżki kariery w zależności od preferencji - możesz iść w kierunku Office Management lub nabierać coraz więcej doświadczenia w HR, by stać się z czasem samodzielnym specjalistą/samodzielną specjalistką.

🔹Płatne dni wolne od świadczenia usług.

🔹Biuro usytuowane w centrum Łodzi, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską.

🔹Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport).

🔹Możliwość świadczenia usług hybrydowo.

🔹Elastyczny tryb pracy.

🔹Możliwość rozwoju poprzez finansowanie szkoleń, kursów, warsztatów oraz poprzez dostęp do firmowej biblioteczki.

🔹Regularne wyjścia integracyjne z naszą ekipą z Łodzi i nie tylko 🙂

🔹Darmowe przekąski oraz napoje zimne i gorące w biurze.

🔹Możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych.

🔹Przeróżne inicjatywy ad-hoc (zawody, konkursy) które wymyślamy na bieżąco i na tworzenie i wdrażanie których możesz mieć wpływ, jeśli tylko chcesz.

🔹Kulturę feedbacku - dbamy o to, by Twój głos w firmie był usłyszany i byś miał/a wpływ na to, co się u nas dzieje.

🔹Brakuje ci jakiegoś benefitu? Masz pomysł na fajną inicjatywę? Powiedz nam o tym:) Jesteśmy w trakcie rozbudowy naszego działu HR oraz działań Employer Brandingowych, z chęcią przyjmiemy wszelkie propozycje i sugestie odnośnie udogodnień dla naszych pracowników i zleceniobiorców.


💡Jak będzie wyglądał proces?

1. Screening CV

2. Spotkanie online z Managerką działu HR & Office.

3. Złożenie oferty i podjęcie współpracy


To jak, zaczynamy?😀

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
5 800 - 7 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

5 200 - 6 000 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Praktykant / Praktykantka w dziale Energy Advisory

Nowa
Colliers
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office Word
outlook
Microsoft Office
Nowa

Asystent / Asystentka CEO

Nowa
Meat Team Poland sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
Microsoft Office Excel
Nowa

Asystent / Asystentka Zarządu

Nowa
InnoGIO
Warszawa
Microsoft Office
Microsoft Office PowerPoint
Microsoft Office Excel
Nowa

Asystentka Team Lidera w PR & Marketing

Nowa
6 300 - 13 650 PLN
Rebell Concept
Olsztyn
analityczny umysł
praca pod presją czasu
Samodzielne podejmowanie decyzji
Nowa

Asystent/ Asystentka Dyrektora

Nowa
Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze"
Otrębusy
język angielski
odpowiedzialność
dobra organizacja pracy
Nowa