Cześć!
Jesteśmy rozwijającą się organizacją świadczącą usługi z zakresu marketing & customer services, specjalizującą się w branży finansowej💰. Jesteśmy na etapie transformacji i rozwoju, planujemy znaczne powiększenie naszego zespołu. Dzieje się u nas dużo, i szukamy kogoś, kto lubi jak się dużo dzieje :)
Do naszego łódzkiego teamu szukamy doświadczonej i otwartej osoby, która posiada min. 5 letnie doświadczenie w dziale księgowości i dalej chce podążać tą drogą, ale od teraz razem z nami😎
Jakie będą Twoje zadania?
🔹Kontakt z zagranicznymi biurami rachunkowymi w celu nadzoru nad poprawnością księgowań.
🔹Księgowanie dokumentów.
🔹Wsparcie w operacyjnej działalności spółki i spółek z grupy.
🔹Wystawianie faktur dla klientów.
🔹Zakładanie nowych klientów oraz dostawców w systemie księgowym.
🔹Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej.
🔹Przygotowywanie przelewów bankowych.
🔹Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
🔹Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych (w formie elektronicznej).
🔹Dekretowanie dokumentów.
🔹Rozliczanie wyciągów bankowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych.
Dołącz do nas jeśli:
🔹Posiadasz minimum 5 letnie doświadczenie w dziale księgowości, i minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
🔹Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2+
🔹Posiadasz wysoki poziom wiedzy na temat przepisów podatkowych (w tym podatku u źródła) oraz standardów rachunkowości międzynarodowej.
🔹Potrafisz prowadzić księgi pod UoR i IFRS.
🔹Posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości/finansów- DODATKOWY ATUT
🔹Posiadasz doświadczenie w pracy w instytucji finansowej (Dom Maklerski, Fundusz Inwestycyjny, Bank) - DODATKOWY ATUT
🔹Jesteś osobą dokładną i rzetelną.
🔹Twoje podejście do pracy jest proaktywne.
🔹Posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje organizacyjne w zakresie zarządzania czasem i pracą.
🔹Jesteś osobą otwartą i zorientowaną na pracę w zespole.
🔹Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.
🔹Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office/Google Workspace, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel/Google Sheets.
🔹Posiadasz praktyczną znajomość programu Odoo - DODATKOWY ATUT
🔹Praca hybrydowa z dojazdami do biura w centrum Łodzi nie stanowi dla Ciebie problemu.
Co możemy Ci zaoferować?
🔹Możliwość dalszego rozwoju w innowacyjnej, rozwijającej się firmie związanej z branżą fintech.
🔹Płatne dni wolne od świadczenia usług.
🔹Biuro usytuowane w centrum Łodzi, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską.
🔹Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport).
🔹Możliwość świadczenia usług hybrydowo.
🔹Elastyczny tryb pracy.
🔹Możliwość rozwoju poprzez finansowanie szkoleń, kursów, warsztatów oraz poprzez dostęp do firmowej biblioteczki.
🔹Regularne wyjścia integracyjne z naszą ekipą z Łodzi i nie tylko 🙂
🔹Darmowe przekąski oraz napoje zimne i gorące w biurze.
🔹Możliwość skorzystania z programu poleceń pracowniczych.
🔹Przeróżne inicjatywy ad-hoc (zawody, konkursy) które wymyślamy na bieżąco i na tworzenie i wdrażanie których możesz mieć wpływ, jeśli tylko chcesz.
🔹Kulturę feedbacku - dbamy o to, by Twój głos w firmie był usłyszany i byś miał/a wpływ na to, co się u nas dzieje.
🔹Brakuje ci jakiegoś benefitu? Masz pomysł na fajną inicjatywę? Powiedz nam o tym:) Jesteśmy w trakcie rozbudowy naszego działu HR oraz działań Employer Brandingowych, z chęcią przyjmiemy wszelkie propozycje i sugestie odnośnie udogodnień dla naszych pracowników i zleceniobiorców.
💡Jak będzie wyglądał proces?
1. Screening CV
2. Telefoniczna rozmowa HR
3. Zapoznanie z zespołem
4. Złożenie oferty i podjęcie współpracy
To jak, zaczynamy?😀
B2B
Umowa o pracę
Sprawdź podobne oferty pracy