✉️ Konsultant/ka ds. mailowej obsługi klienta
Nowa
Obsługa klienta

✉️ Konsultant/ka ds. mailowej obsługi klienta

Poznań
4 900 - 5 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
4 900 - 5 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Słyszałaś/eś kiedyś o technologii eSIM? 📱 Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników tej innowacyjnej technologii. 🚀 Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


U nas otrzymasz:

  • 💰 Wynagrodzenie w wysokości 4900 brutto + premię do 700 zł (umowa o pracę).
  • 🏠 Pracę hybrydową na cały etat.
  • 📚 Minimum tygodniowe szkolenie wdrażające w języku angielskim i wsparcie w codziennej pracy.
  • 🗣️ W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • 📈 Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • 👥 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.


Jak wygląda dzień pracy?

Wyobraź sobie, że jesteś użytkownikiem nowoczesnej aplikacji dzięki, której masz możliwość komunikowania się za granicą. 🌍 Prawdopodobnie, raz na jakiś czas potrzebujesz wsparcia i kontaktujesz się z supportem, który mailowo i za pośrednictwem chatów udziela odpowiedzi na pytania dotyczące problemów logowania i procesów związanych z obsługą aplikacji. ✉️💬 To właśnie nasza rola a być może Twoja przyszła praca w niesamowitym zespole, nastawionym na wsparcie i dzielenie się wiedzą! 🤝


Wyróżniają Cię:

  • 🖥️ Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • 🇬🇧 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • 📝 Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego - udzielamy głównie pisemnych odpowiedzi.
  • 👂 Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • 🕰️ Gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-01:00.


Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. 📉 Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! ✅


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. 🤝 Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. 🌟 Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. 🔄 Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. 🏆

4 900 - 5 600 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Customer Service Professional with Croatian

Nowa
Foundever
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
customer service
Nowa