Oferty
✨ Konsultant/ka ds. obsługi klienta
Support

✨ Konsultant/ka ds. obsługi klienta

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland

Zapewniamy wysokiej jakości obsługę klienta opartą o nowoczesne rozwiązania (CX), dostarczając usługi na rzecz wielu znanych marek na całym świecie.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa komputera

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników popularnego serwisu z ogłoszeniami. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


U nas otrzymasz:

💰 Wynagrodzenie w wysokości 28,10 zł brutto/h + premię do 1000 zł brutto.

🎓 Tygodniowe szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.

📈 W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności komunikacji i prowadzenia rozmów.

🚀 Realne możliwości awansu – ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

👥 Program poleceń pracowniczych – do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.


Jak wygląda dzień pracy?

Wyobraź sobie, że jesteś użytkownikiem platformy internetowej, gdzie możesz kupować różne przedmioty od innych osób i wystawiać własne oferty. Czasami potrzebujesz wsparcia, więc kontaktujesz się z supportem, który mailowo, poprzez czaty lub telefonicznie pomaga rozwiązywać problemy z logowaniem i procesami kupna-sprzedaży. To właśnie nasza rola, a może i Twoja przyszła praca w niesamowitym zespole nastawionym na wsparcie i dzielenie się wiedzą!


Wyróżniają Cię:

🖥️ Dobra umiejętność obsługi komputera – wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

✍️ Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego – udzielamy również pisemnych odpowiedzi.

👂 Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem oraz tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

🕐 Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-20.


Z doświadczenia wiemy, że kandydaci mają tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Daj sobie szansę i aplikuj!


Proces rekrutacji:

1️⃣ Zadanie testowe

2️⃣ Rozmowa online/telefoniczna z rekruterem

3️⃣ Spotkanie online z Team Leaderem


Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie ✨


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę, rozwijając swoje kompetencje przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc. Wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy. Przy odpowiednim nastawieniu nie ma ograniczeń – razem możemy zajść naprawdę daleko!


👥 Dołącz do nas i twórz przyszłość obsługi klienta razem z Transcom!

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista/Starszy Specjalista Operator SOC – L2

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
SOC
SIEM
Nowa

Specjalista ds. Zarządzania Projektami i Wsparcia Sprzedaży

Nowa
Actus-Info Sp. z o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Identyfikowanie potrzeb klientów
prawo jazdy kat. B
Doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych
Nowa

Specjalista/Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

Nowa
1 465 - 1 953 usd
Carbon Zorro Sp. z o. o.
Warszawa
język angielski
Google Workspace
Nowa

Junior KYC Specialist

Nowa
ALTEN Polska
Łódź
KYC
CRS
Quick Learn
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dębica

Nowa
Alior Bank SA
Mielec
obsługa klienta
Nowa